دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س)


دیدار مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س)

مدیر حوزه های علمیه خواهران با سرپرست جامعه الزهرا(س) دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالکریم بهجت پور» با حضور در جامعه الزهرا(س) با حجت الاسلام والمسلمین دیانی سرپرست این نهاد حوزوی دیدار و حضور ایشان در این جایگاه را تبریک گفت.

وی با اشاره به سابقه حوزه های علمیه خواهران و تأکید بر همکاری های بیش از پیش حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهرا(س)، اظهار داشت: بنده با افتخار معتقد به گسترش ظرفیت های جامعه الزهرا(س) هستم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: جامعه الزهرا(س) باید 3 رسالت اصلی را در جامعه محقق کند که این رسالت ها شامل «تربیت مدرس برای کل حوزه های علمیه خواهران»، «تربیت طلاب خواهر بین المللی» و «تربیت طلاب نخبه در کل کشور» می شود.

وی ادامه داد: جامعه الزهرا(س) با تربیت طلاب فاضله خواهر در سطوح بالا باید نشان دهد که خواهران می توانند تولید اندیشه دینی کنند و در عرصه های گوناگون هماوردی با برادران داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور با بیان این که جامعه الزهرا(س) باید قله، مأمن و الگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران باشد، بیان داشت: انتظار این است این نهاد حوزوی در قامت اصلی خود حاضر شده و مورد افتخار همه حوزه های علمه خواهران باشد و بتواند ده ها مفسر، کلامی و فقیه مسلم را به را جامعه معرفی کند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دیانی نیز بر همکاری های همه جانبه جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تأکید کرد و گفت: هر دو نهاد حوزوی خواهران یک هدف را دنبال می کنیم و در این مسیر باید رفاقت داشته باشیم و رقابت را کنار بگذاریم.

وی جامعه الزهرا(س) و مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران را دو بال حرکت به سوی یک هدف متعالی برشمرد و افزود: مسلما هر بالی که ضعف داشته باشد حرکت به سمت هدف را کند خواهد کرد و ما باید در کنار هم و با کمک هم اهداف پیش رو را محقق کنیم.

سرپرست جامعه الزهرا(س) همچنین توجه به کیفی سازی برنامه ها را ضروری دانست و گفت: این موضوع نیز با همکاری های دو نهاد قابل تحقق است و امیدواریم سرباز خوبی برای دستگاه حضرت زهرا(س) باشیم.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403