انتشار پنجمین شماره نشریه «رصد»؛ ویژه‌نامه انقلاب و مهدویت


انتشار پنجمین شماره نشریه «رصد»؛ ویژه‌نامه انقلاب و مهدویت

پنجمین شماره نشریه «رصد» ویژه نامه انقلاب و مهدویت در آیینه غرب با پرونده‌هایی همچون «غرب و اقتدار نظامی ایران» و «هالیوود و ظهور امام زمان(عج) بعد از انقلاب» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، پنجمین شماره نشریه «رصد» ویژه نامه انقلاب و مهدویت در آیینه غرب با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) و موسسه فرهنگی «عصر موعود» و تحت نظارت گروه غرب و مهدویت مرکز تخصصی مهدویت منتشر شد.

بنابر این گزارش، پرونده های «غرب و اقتدار نظامی ایران» با موضوعاتی همچون امام دوازدهم(عج) و سلاح هسته ای، جنگ و آشوب، «هالیوود و ظهور امام زمان(عج) بعد از انقلاب» با موضوع هالیوود و منجی گرایی، «آیا رهبران ایران قصد دارند مخفیانه جریان آخرالزمان را اداره کنند؟» با بررسی موضوعی رهبران ایران و کنترل مخفیانه جریان آخرالزمان، «انقلاب اسلامی ایران، مهدویت، خاورمیانه و ظهور منجی در کتب غرب» مشتمل بر موضوعاتی همچون نیروآزمایی با ایران: ایران هستهای و آینده اسرائیل، خاورمیانه و ایالات متحده در پیشگویی کتاب مقدس از جمله مندرجات این شماره از رصد است.

همچنین در این نشریه نرم افزار کتابشناسی «به قلم دجال» معرفی شده است.

گفتنی است، این نشریه به سردبیری و نظارت محتوایی زهیر دهقانی آرانی و به سفارش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) تولید و منتشر شده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر