مسجد «مسرور»، خانه ای برای تقسیم عشق در میان شهروندان «مناسس»


مسجد «مسرور»، خانه ای برای تقسیم عشق در میان شهروندان «مناسس»

مسجد «مسرور» واقع در «مناسس» آمریکا با توزیع غذا در میان نیازمندان ،عشق را در میان آنها تقسیم می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « princewilliamliving»، در مارس 2020 ، مسجد مسرور در «مناسس» واقع در ایالت ویرجینیا تصمیم گرفت با راه اندازی خانه غذا به خانواده های نیازمند منطقه کمک کند.

این مسجد با مرکز «اول انسانیت»، سازمانی غیرانتفاعی که هدف آن ترویج صلح و کاهش رنج برای افراد نیازمند است ، همکاری کرد.

مسجد مسرور در سال گذشته میلادی به دلیل کرونا بسته شد ، اما متولیان آن نمی خواستند درهای خود را به طور کامل در همه گیری کرونا ببندند ، بنابراین خانه غذا متولد شد.

آنچه که به عنوان یک انبار یا خانه غذای کوچک آغاز شد اکنون رشد کرده و هر دو هفته به 100 تا 120 نفر در جامعه کمک می کند.

ان مسجد تهیه غذا از غذاهای فاسدنشدنی را آغاز کرد و سپس اهدای غذاهای فاسدشدنی مانند گوشت و محصولات دیگر را آغاز کرد. هنگامی که مسجد غذا را از PWFR دریافت می کند ، تا روزی که غذا توسط افراد جامعه برداشته می شود ، در مسجد ذخیره می شود.

داوطلبان انبار غذا اکثرا اعضای مسجد مسرور هستند که به جمع آوری ، طبقه بندی و توزیع غذا و همچنین کارهای اضافی که به انبار غذا کمک می کند ،مشغول هستند.

همه اعضایی که با انبار غذا کار می کنند اعضای مسجد هستند. یک تیم در حال خرید غذا هستند و یک تیم داوطلب نیز می آیند و کیسه های غذا را درست می کنند. یک روز قبل از توزیع غذا برای هر کسی که درخواست کرده است یک ایمیل ارسال می شود.

همه افراد از مناطق مختلف می توانند از صفحه وب انبار غذا تحت عنوان « Humanity First’s Masroor Mosque »درخواست سفارش کنند و می توانند غذای خود را در روزهای توزیع تحویل بگیرند و اگر آنها نتوانند خانه های خود را ترک کنند ، گزینه تحویل در منزل وجود دارد.

هدف این مسجد این است که فارغ از همه محدودیت ها با مهربانی با همه افراد رفتار کرده رسیدگی کند و به آنها رسیدگی کند.

مسجد مسرور در این باره گفت: درهای خانه غذا به روی همه باز است و هر زمان که توزیع داریم ، سعی می کنیم آن را تبلیغ یا اعلام کنیم تا هرکسی بتواند بیاید. ما می خواهیم به هرکسی بدون در نظر گرفتن وضعیت او خدمت کنیم. ما همچنین فرم را بصورت آنلاین تحویل می دهیم و در آن این سوال را می پرسیم که آیا شما در قرنطینه هستید یا از نظر معلولیت دچار مشکل هستید و غذای شما باید به خانه تحویل داده شود؟

روزهای توزیع معمولاا یکشنبه های دوم و چهارم هر ماه است و مسجد به مردم توصیه می کند تا روزهای جمعه از طریق صفحه اول Humanity First سفارش خود را تنظیم کنند تا بتوانند به موقع بسته های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

علی رغم اینکه خانه غذا برای مدت کوتاهی باز است و در حال حاضر به بسیاری از افراد کمک می کند ، تا کنون با مشکل و کمبود غذا مواجه نشده است.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی