کسب 3 هزار دلار فقط با پنج ساعت خوابیدن!


کسب 3 هزار دلار فقط با پنج ساعت خوابیدن!

استریمر تایوانی که با پخش زنده خوابیدن خود حدود 3 هزار دلار درآمد کسب کرد و به سوژه رسانه ها تبدیل شد.


استریمر تایوانی که با پخش زنده خوابیدن خود حدود ۳ هزار دلار درآمد کسب کرد و به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک استریمر معروف تایوانی با پخش زنده خوابیدن خود حدود ۳ هزار دلار درآمد کسب کرد. «وانگ ییمینگ»، پنج ساعت خواب خود را برای طرفدارانش پخش کرد. ییمینگ از ساعت ۵ بعدازظهر به خواب رفت و ساعت ۱۰ شب از خواب برخواست. هزاران نفر از دنبال کنندگان این استریمر پخش زنده خواب او را دنبال کردند، به طوری که تعداد بینندگان به ۱۱۲۰۰ نفر رسید.

ییمینگ، عضو سابق یک گروه موسیقی پاپ چینی_ مالزیایی با نام AMOI-AMOI اواخر سال گذشته پس از انحلال این گروه موسیقی به Twitch پیوسته بود. او به سرعت به یکی از محبوب‌ترین استریمر‌های Twitch در تایوان تبدیل شد.

بیشتر بخوانید

اتفاق غیرمنتظره برای خبرنگار حین پخش زنده!

این دختر جوان که معمولا با طرفدارانش بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهد و گپ می‌زند تصمیم گرفت ایده جدید را امتحان کند. او ساعت ۵ بعدازظهر وارد حساب کاربری خود در Twitch وارد شد، اما به جای انجام بازی به خواب رفت و ساعت ۱۰ شب از خواب برخواست.

ویدئوی منتشر شده ییمینگ را در حالی که چشم بندخواب روی چشمان خود قرار داده و به خواب رفته دیده می‌شود. البته این اقدام این استریمر تایوانی با واکنش‌های متفاوت همراه بود. در حالی که برخی از طرفداران ییمینگ این ایده او را دوست داشتند، اما برخی به خاطر انتخاب این ایده با محتوای کیفیت پایین او را مورد انتقاد قرار دادند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر