مدیرعامل شرکت عمران: روند سازندگی در شهرجدید هشتگرد شتاب گرفته است


مدیرعامل شرکت عمران: روند سازندگی در شهرجدید هشتگرد شتاب گرفته است

کرج - ایرنا - مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید هشتگرد استان البرز اعلام کرد که برای استقرار سریع جمعیت ، روند سازندگی و آماده سازی این شهر سرعت گرفته است.

مسعود حق لطفی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون پروژه‌های عمرانی شامل آماده سازی واحدهای مسکونی ، بهسازی معابر ، تامین آب ، برق ، گاز و سایر نیازها با سرعت در این شهر در حال انجام است.

وی ادامه داد: تامین امکانات رفاهی ، بهداشتی درمانی ، آموزشی ، فرهنگی و تفریحی در اولویت برنامه کاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد قرار گرفته است.

حق لطفی با اشاره به تکمیل مسکن مهر گفت: در زمان حاضر از ۳۵ هزار واحد مسکن مهر ۲۸ هزار واحد تحویل داده شده و هفت هزار واحد باقی مانده نیز آماده تحویل یا در مراحل تکمیلی ساخت هستند.

وی با اشاره به مزایای شهرجدیدهشتگرد اظهار داشت: این شهر ضمن قرار گرفتن در مسیر آزاد راه کرج - قزوین دارای خط متروی فعال بوده ضمن آنکه متروی این شهر در حال توسعه است .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: متروی گلشهر - شهرجدیدهشتگرد که در زمان حاضر تست گرم سیستم سیگنالینگ را طی می کند به خط پنج متروی تهران متصل است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری، از غرس ۲۰ هزار اصله نهال خبر داد و افزود: به منظور توسعه فضای سبز، نهالکاری در سایت جنگلکاری ۹۶ هکتاری و معابر اصلی، انجام شده و تا پایان سال این مهم به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت عمران همچنین به آبیاری جنگل حاشیه اتوبان کرج - قزوین اشاره کرد و بیان داشت: در زمان حاضر آبیاری جنگل ۹۶ هکتاری از طریق پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر به میزان ۳۵ لیتر برثانیه تامین می شود.

حق لطفی همچنین از احداث سه مدرسه، سه پارک در فازهای چهار و هفت و کلنگ زنی ۲ ورزشگاه چندمنظوره، ساختمان ایستگاه آتش نشانی مادر و مدیریت بحران خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح ها که در راستای توسعه سرانه‌های خدماتی، رفاهی بوده بخشی از نیازهای شهر و شهروندان مرتفع گردد.

وی همچنین به احداث ۱۳ سرای محله در فاز هفت و محلات مسکن مهر اشاره کرد و افزود: احداث سرای محله از جمله اولویتهای مجموعه شرکت عمران شهرجدید هشتگرد است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد گفت: در زمان حاضر شرکت عمران شهرجدیدهشتگرد با هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در حال آماده سازی و تکمیل خدمات زیرساختها برای تامین رفاه بیشتر شهروندان می‌باشد و به منظور سرعت بخشیدن به این مهم در حال فراخوان جذب پیمانکار با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به سکوی قطار شهری ماموت گفت: به منظور سهولت رفت و آمد کارکنان و ساکنین شهرهای کردان، کوهسار، گلسار و چهارباغ، ساخت ایستگاه ماموت از ۲ ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد تومان آغاز شده و در تلاش هستیم تا شهریور سال آینده به بهره برداری رسد تا ساکنان مناطق بیشتری از شهرستان ساوجبلاغ تحت خدمت مترو گلشهر_ شهرجدید هشتگرد قرار گرفته و کمک شایانی به کاهش ترافیک آزادراه کرج_ قزوین گردد.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۸۰ هزار نفر با تکمیل مسکن مهر و ۲۱ هزار واحدمسکونی طرح اقدام ملی مسکن، جمعیت آن از ۵۰۰ هزار نفر فراتر خواهد رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید