کادرسازی و نخبه‌پروری در مساجد مدیران آینده نظام را تامین می‌کند


کادرسازی و نخبه‌پروری در مساجد مدیران آینده نظام را تامین می‌کند

حجت‌الاسلام حریزاوی با بیان اینکه اجرای طرح‌هایی همچون «ایران قوی» به کادرسازی و نخبه‌پروری کمک می‌کند، گفت: اقدامات اینچنینی زمینه‌ساز تربیت نیروهای زبده به عنوان مدیران آینده نظام می‌شود.

حجت الاسلام «روح الله حریزاوی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه روح بیانیه گام دوم انقلاب مبتنی بر جوان گرایی است، اظهار کرد: برای تحول در ساختار مدیریتی کشور یک راه ممتاز که مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است، اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنها است.

معاون ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: ضرورت دارد که جوانان، بویژه جوانان مسجدی را برای پذیرش مسئولیت های بزرگ و خطیر آماده کرد و یکی از پیش نیازهای این موضوع شناسایی نخبگان و انسجام نخبگانی است که در امکان مذهبی همچون مساجد، بسیج، هیئات مذهبی، مجموعه های قرآنی و دانشگاهی فعال هستند.

حجت الاسلام حریزاوی خاطرنشان کرد: بدون شک اجرای طرح هایی همچون طرح ملی«ایران قوی»، در کادرسازی و نخبه پروری کمک قابل توجه خواهد کرد، تا به سمت اهداف بیانیه گام دوم و نیز تربیت نیروهای زبده به عنوان مدیران آینده نظام حرکت کنیم.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس