رقابت 2هزار و 600 داوطلب آزمون دکتری در دانشگاه چمران اهواز آغاز شد


رقابت 2هزار و 600 داوطلب آزمون دکتری در دانشگاه چمران اهواز آغاز شد

اهواز - ایرنا - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت:رقابت علمی 2 هزار و 600 داوطلب آزمون دکتری سال 1400 همزمان با سراسر کشور روز جمعه در این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش ایرنا علیرضا جلیلی‌فر روز جمعه با اشاره به اینکه آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ در یک نوبت برگزار می‌شود به خبرنگاران افزود: از تعداد ۲ هزار و ۶۰۰ داوطلبی که آزمون خود را در این دانشگاه برگزار می‌کنند یک هزار و ۳۰۰ داوطلب زن و یک هزار و ۳۰۰ داوطلب نیز مرد هستند.

وی افزود: دانشکده‌های کشاورزی، علوم، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم اجتماعی، الهیات و معارف اسلامی، مهندسی و سالن‌های تربیت‌بدنی و شهید تندگویان میزبان این داوطلبان‌اند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده است.
جلیلی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای برگزاری این آزمون، بیان کرد: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا مانند دیگر آزمون‌های برگزار شده امسال در این دانشگاه، پیش‌بینی لازم برای حضور داوطلبان از جمله ضدعفونی شعبه‌های آزمون، تب‌سنجی، رعایت فاصله‌گذاری بین صندلی‌های داوطلبان بر اساس دستور سازمان سنجش رعایت شده است.

کنکور دکتری ۱۴۰۰ امروز جمعه ۱۵ اسفندماه با رقابت ۱۸۴ هزار و ۲۱۳ داوطلب در ۱۱۰ شهر کشور آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو