بیان دیدگاه‌های فراکسیون‌های سه‌گانه در همایش فصلی خانه احزاب


بیان دیدگاه‌های فراکسیون‌های سه‌گانه در همایش فصلی خانه احزاب

تهران- ایرنا - همایش فصلی خانه احزاب ایران با موضوع نقش احزاب در انتخابات 1400 با حضور نمایندگان فراکسیون‌های سه‌گانه اصلاح طلب، اصولگرا، مستقل و اعتدال برگزار شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ همایش فصلی خانه احزاب ایران با رعایت دقیق تمام پروتکل‌های بهداشتی و با حضور «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور، «جمال عرف» معاون سیاسی وزارت کشور و رییس ستاد انتخابات کشور، «شهاب الدین صدر» ریاست دوره‌ای خانه احزاب ایران، اعضای هیات رییسه و شورای مرکزی خانه احزاب و نیز «حمزه امرایی» مدیرکل سیاسی وزارت کشور به همت دبیرخانه خانه احزاب ایران و به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

در این همایش که با حضور دبیران کل و نمایندگانی از احزاب کشور و با موضوع «نقش احزاب در انتخابات ۱۴۰۰» برگزار شد، نمایندگان فراکسیون‌های سه گانه اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل و اعتدال خانه احزاب ایران در سخنانی به ارائه نظرات و دیدگاه های طیف متبوع خود پرداختند.

در این همایش «علیرضا زالی» رییس ستاد کرونای استان تهران نیز حضور داشت و نکاتی را در خصوص شرایط برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به تداوم شیوع و بیماری کرونا مطرح کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از این و طبق اعلام معاون سیاسی وزارت کشور، روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به عنوان تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت