کانون های مساجد بهترین مکان برای انجام فعالیت های فرهنگی و دینی هستند


کانون های مساجد بهترین مکان برای انجام   فعالیت های فرهنگی و دینی هستند

زارعی گفت: کانون‌های مساجد، بهترین مکان برای فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی و مذهبی است که ضرورت آشنایی نسل جوان با این مکان‌ها ضرورتی انکارناپذیر است و باید به این مهم توجه شود.

«علی اکبر زارعی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر با گرامیداشت سالروز تشکیل کانون های مساجد اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از فراگیر ترین و موثرترین مجموعه های فرهنگی کشور محسوب می شوند که تاکنون خدمات ارزشمندی در حوزه های دینی، فرهنگی و هنری ارائه کرده اند.

مدیر مسئول کانون شهدای روستای سمچول بهشهر افزود: یکی از اهداف بلند تأسیس کانون‌های مساجد مبارزه و مقابله با تهدیدات فرهنگی و دینی و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه ارزش‌ها و باورهای جامعه به‌ویژه نسل جوان بوده است که تلاش داریم در این راستا با گام های استوارتری گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد، بهترین مکان برای فعالیت جوانان در عرصه‌های مختلف دینی، فرهنگی و مذهبی است که ضرورت آشنایی نسل جوان با این مکان‌ها ضرورتی انکارناپذیر است.

زارعی گفت: در گام دوم انقلاب قرار داریم و تلاش اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، مذهبی در گام دوم انقلاب و شناساندن فعالیت های ارزشی به جوانان و نوجوانان مساله مهمی است که باید مورد توجه باشد.

وی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا، برنامه های مختلفی بر بستر فضای مجازی اجرایی شده است و در سالگرد تاسیس کانون مساجد هم برنامه های مختلف قابل اجراست.

مدیر مسئول کانون شهدای سمچول بهشهر یادآور شد: سالگرد تاسیس کانون مساجد زمان و فرصت مناسبی برای توسعه فرهنگ های دینی و ارزشی است که باید در این راستا تلاش شود.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول