شهرداری ارومیه با شکست هراز آمل به فینال لیگ برتر والیبال نزدیک شد


شهرداری ارومیه با شکست هراز آمل به فینال لیگ برتر والیبال نزدیک شد

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال امروز /جمعه/ برابر لبنیات هراز آمل به برتری دست یافت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل امروز در سالن فدراسیون والیبال تهران به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود به پیروزی رسیده و توانست یک گام به فینال لیگ برتر نزدیک شود.

در این مسابقه نفس‌گیر که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید، شهرداری ارومیه ابتدا ۲ ست نخست را با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ و ۳۰ بر ۲۸ از حریف برد ولی در ادامه نماینده آمل ۲ ست بعدی را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروز رسید تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

سرانجام در ست پنجم بازی، در حالی که ۲ تیم تا امتیازات پایانی شانه به شانه حرکت می کردند این تیم شهرداری ارومیه بود که در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی رسید تا در آستانه صعود به فینال لیگ برتر والیبال قرار بگیرد.

در این دیدار که قضاوت آن را کیوان عابدزاده با کمک علیرضا قریب بر عهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، قاسم کارخانه، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدرضا حضرتپور به میدان فرستاد و تیم لبنیات هراز آمل نیز با ترکیب شهروز همایون‌فر، علی رمضانی، امین علوی، فرهاد قائمی، محمدکاظم غفاری، عادل غلامی و عبدالرضا علیزاده به زمین آمد ضمن اینکه مرتضی شریفی بازیکن جدید شهرداری ارومیه نیز در این بازی به میدان رفت و نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

میثم صالحی از شهرداری ارومیه با ۳۳ امتیاز و شهروز همایون‌فر از هراز با ۳۱ امتیاز برترین بازیکنان زمین بودند.

پوریا فیاضی بازیکن شهرداری ارومیه و رضا قرا بازیکن لبنیات هراز بدلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند ضمن اینکه فرهاد قائمی بازیکن هراز آمل در ست پنجم بدلیل آسیب‌دیدگی زمین بازی را ترک کرد.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی میهمان ویژه این دیدار بود.

دیدار دوم دو تیم یکشنبه برگزار خواهدشد و تیم شهرداری ارومیه در صورت برد راهی فینال خواهدشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس