تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لحظه لحظه بازی مقابل سپاهان برنامه دارد


تیم فوتبال آلومینیوم اراک برای لحظه لحظه بازی مقابل سپاهان برنامه دارد

اراک - ایرنا - مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این تیم برای لحظه لحظه بازی مقابل تیم خوب سپاهان برنامه دارد و امید است با تفکرات کادر فنی از فرصتها بهترین استفاده را ببریم.

«حسین عبدی» عصر جمعه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان در اراک افزود: سپاهان بهترین خط حمله لیگ را دارد و با آنالیزی که از تیم داریم سعی می‌کنیم نقاط مثبت را خنثی و از نقاط ضعف استفاده کنیم.

وی بیان کرد: توقع از تیم آلومینیوم به عنوان تیمی که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده باید معقول باشد اما تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را مانند نیم فصل اول به دست آوریم و در ادامه راه؛ آن چیزی که از تیم آلومینیوم انتظار می‌رود را نشان دهیم.

مربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: این تیم در نیم فصل نشان داده که بلند پرواز است و این روند ادامه خواهد داشت و با تلاشی که باریکنان دارند سعی می کنیم جایگاه خود را حفظ و اگر موقعیتی ایجاد شد جایگاه خود را ارتقا دهیم.

عبدی اظهار داشت: نباید فراموش کرد در نیم فصل اول از چهار بازی، تنها ۲ امتیاز به دست آوردیم، و رفته رفته شرایط این تیم بهتر شد و در نیم فصل دوم شرایط بهتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: سپاهان یکی از تیم های خوب ایران است که چندین بار قهرمان لیگ برتر کشور شده است و هم‌اکنون در جایگاه دوم است.

مربی تیم آلومینیوم اراک اضافه کرد: به طور قطع تیمی که ۷۰ سال قدمت دارد می تواند تیم بزرگی باشد و همه می دانند یکی از تیم‌های برتر ایران است و بازی مقابل این تیم سنگین است اما با شناختی که از بازیکنان و تیم وجود دارد، بازی خوبی انجام می‌شود.

عبدی گفت: امتیاز بازی قبل را توانستیم از نساجی در آن زمین و با آن شرایط به دست آوریم و امیتار معقولی بود، فردا (شنبه) سعی می کنیم با آنالیزی که داریم برای کسب سه امتیاز بازی کنیم، اما بازی‌های لیگ برتر همه سنگین است و مثل یک شطرنج است و بعضی مسایل در زمین بازی اتفاق می افتد.

وی افزود: فاصله بین ۲ بازی تیم آلومینیم کم بود، مسافتی که به قایم‌شهر رفت و برگشت داشتیم باعث شد که ۲ جلسه تمرین بیشتر نداشته باشیم اما از لحاظ روحی بازیکنان در وضعیت خوبی هستند و به طور قطع در مقابل تیم‌های بزرگ همت خود را نشان می‌دهند ودست پر از زمین خارج‌می شوند.

عبدی عنوان کرد: تیم آلومینیوم اراک محروم و مصدوم ندارد و تنها مصدوم از قبل «محسن ربیع‌خواه» است که امید است با شرایطی که دارد به زودی به جمع بازیکنان بپیوندد.

وی تاکید کرد: یکی از مسایلی که برای باشگاه آلومینیوم پیش روی است، خرید بازیکن است که باید به ترکیب تیم اضافه شود و از پست‌هایی که نیاز به ترمیم دارد از بازیکنان جدید استفاده کنیم که قرار است بعد از بازی سپاهان این موضوع انجام شود و امید است بازیکنانی که با نظر آقای خرمزی و کادر فنی مد نظر است به تیم اضافه شوند.

وی اظهار داشت: کادر فنی خیلی در این روزها زحمت کشیدند و خودشان را صرف تیم کردند و امید است فردا (شنبه) بتوانیم با سه امتیاز دل هوادارن را شاد کنیم.

تیم آلومینیوم اراک فردا (شنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم سپاهان می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام از مصرف انرژی بالایی برخوردار خواهد بود