کانون مساجد در شهر مرزی بیله‌سوار عملکرد ستودنی داشته است


کانون مساجد در شهر مرزی بیله‌سوار عملکرد ستودنی داشته است

امام جمعه موقت شهرستان بیله سوار گفت: کانون فرهنگی – هنری مساحد در شهرستان مرزی بیله‌سوار در اجرای برنامه‌های متنوع در این بخش عملکردی شایسته داشته است.

حجت‌الاسلام محمود فاضلی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، پیشاپیش فرا رسیدن مبعث رسول اکرم را به مردم تبریک گفت.

وی از مردم بیله سوار به خاطر کمک‌های مومنانه تشکر کرد و از سپاه ناحیه بیله‌سوار و تمامی اداراتی که در رزمایش بزرگ مواسات و همدلی به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند تقدیر و تشکر نمود.

امام جمعه موقت بیله‌سوار به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بهترین کلید واژه را که همان خطای محاسباتی است، مطرح نمودند و این نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی در این چهل و دو سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

فاضلی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور حداکثری در انتخابات مورد تاکید جدی است و نباید از تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی نیز غافل شد، چرا که تجربه نشان داده هر جا انقلابی و بسیجی وار عمل کردیم نتیجه گرفته‌ایم.

وی به انتخابات شوراهای شهر و روستا هم اشاره کرد و افزود: از هیات‌های نظارت شوراهای شهرستان و روستا نیز انتظار داریم در انتخابات پیش رو سلایق جناحی و حزبی را کنار گذاشته و باعث رونق و حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند.

فاضلی‌نیا به ۱۴ اسفند روز احسان و نیکوکاری اشاره و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) بیله سوار با همکاری سایر نهادهای انقلابی، در بحث جمع‌آوری و کمک به مددجویان تحت پوشش خود بویژه در شرایط کرونایی اقدامات خوبی انجام داده که جا دارد تشکر کنیم.

امام جمعه موقت بیله‌سوار در ادامه به ۱۵ اسفند روز درختکاری اشاره کرد و گفت: غرس نهال توسط مقام معظم رهبری در این روز نشان دهنده علاقه و اهمیت دادن معظم‌له به طبیعت و پیام واضحی است به عموم مردم که قدر طبیعت را بدانیم و همواره در حفظ و سلامتی طبیعت کوشا باشیم.

خطیب موقت جمعه بیله‌سوار در پایان به فرارسیدن ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره و تصریح کرد: الحمدلله در شهرستان بیله‌سوار کانون مساجد به خوبی نقش خود را ایفا کرده و باعث جذب و حضور حداکثری جوانان در مساجد شده است که نمونه بارز آن تشکیل گروه‌های تواشیح، اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌های ملی مذهبی و ... در شرایط کرونایی بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !