ابراری: مطمئن باشید ایمان در لیگ می‌ماند


ابراری: مطمئن باشید ایمان در لیگ می‌ماند

سرمربی تیم فوتسال ایمان شیراز، اطمیان داد که تیمش اطمینان داد که این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور خواهد ماند.

امیدرضا ابراری‌نیا که تیمش در بازی مقابل حفاری خوزستان در خانه تساوی کرد، به ایسنا گفت: فشار مسابقه واقعا بالا بود. هر چند نتیجه بازی تاثیری در سرنوشت تیم ها نداشت، اما بازی با کیفیتی را شاهد بودیم و به نظر نمی رسید مسابقه بین دو تیم پایین جدولی باشد. سطح مسابقه بسیار بالا بود و حتی تا ثانیه های پایانی شاهد خلق موقعیت های جدی روی دروازه هر دو تیم بودیم.

ابراری نیا در خصوص مسائل داوری مسابقه که باعث اعتراض هر دو تیم در طول بازی شده بود، افزود: متاسفانه در مقاطعی از مسابقه، بازی از دست داوران خارج شد و نتوانستند آنطور که باید و شاید بازی را کنترل کنند. در بعضی از صحنه ها دید کافی نداشتند و شاید هماهنگی لازم را هم با یکدیگر نداشتند و باعث شد نتوانند قضاوت بی نقصی انجام دهند.

دروازه بان سابق تیم ملی ایران گفت: برای جذب بازیکنان جهت حضور قدرتمند تر در مرحله پلی آف برنامه داریم تا بتوانیم ظرف روزهای آینده دو بازیکن جذب کنیم. بهرحال مطمئن باشید نماینده شیراز در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

تیم فوتسال ایمان شیراز، عصر جمعه ۱۵ اسفند در آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتسال مقابل حفاری خوزستان در خانه، تساوی کرد.

در این مسابقه محمدرضا احمدی در دقیقه ۲۰ و علی عرب زاده در دقیقه ۳۷ برای ایمان گلزنی کردند و محمد پیکانی در دقیقه ۱۲ و امید خانی در دقیقه ۲۲ گل های نماینده خوزستان را به ثمر رساندند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتسال ایمان با این تساوی ۳ امتیازی شد و در انتهای جدول هفت تیمی گروه ب رقابت ها باقی ماند. این تیم حالا باید منتظر قرعه کشی مرحله پلی آف بماند و در جدال با تیم های گروه الف، وضعیت بقا یا سقوطش مشخص خواهد شد.

هر چند زمزمه هایی مبنی بر اینکه هیچ یک از تیم های این فصل سقوط نمی‌کنند به گوش می رسد و ممکن است فصل آینده رقابت ها با حضور هشت تیم در هر گروه برگزار شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته