تغییرات نباید خللی در کار مسئولان ایجاد کند


تغییرات نباید خللی در کار مسئولان ایجاد کند

کیش-ایرنا- امام جمعه کیش با بیان این که تغییرات نباید خللی در کار مسئولان ایجاد کند، از تنظیم نامه ای به رئیس جمهور در خصوص تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در خطبه های نماز جمعه کیش گفت: البته تغییرات نباید تاثیر منفی در روند اجرای پروژه‌ها در کیش داشته باشد. تمام پروژه‌هایی که از قبل برای کیش تعریف شده باید با قدرت هرچه تمام‌تر ادامه پیدا کند و هیئت مدیره و سرپرست سازمان منطقه آزاد در این شرایط حساس وظیفه مهمی دارند و باید وظایف محوله را به درستی مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییر در حیطه وظایف یک مدیر است و مدیر حق دارد بتواند نیروهای خود را تغییر دهد، گفت: تغییرات باید در یک چارچوب و ضابطه خاص و مشخص باشد و متاسفانه تغییر مدیرعامل سابق در چارچوب درست و ضابطه مشخص نبود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: تغییر باید توجیه پذیر و در زمان مناسب باشد و متاسفانه تغییر مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بدترین زمان ممکن و در آستانه تعطیلات سال نو، زمانی که این جزیره نیازمند مدیریت یکپارچه و هماهنگ است، اتفاق افتاده است.

امام جمعه کیش گفت: خروج سرمایه از کیش و تردید سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این جزیره به دلیل بی ثباتی در حوزه مدیریتی از مهمترین پیامدهای منفی تغییر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش است.
وی افزود: متاسفانه پروژه‌های میلیاردی در جزیره کیش که با قدرت در حال اجرا و تکمیل بودند به دلیل این تغییر مدیریتی دچار سستی شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با اشاره به اینکه در خصوص این تغییر مهم و تاثیرگذار هیچ مشورت و یا نظر خواهی با دیگر مسئولان کیش نشد، گفت: نهاد امامت جمعه امین نظام اسلامی در هر شهری است و قبل از هرگونه تغییری باید مسئولان با این نهاد مشورت و نظر خواهی کنند و متاسفانه در خصوص تغییر مدیر عامل سابق جزیره کیش این مهم فراموش شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه مردم و مسئولان کیش از این تغییر به شدت ناراحت هستند، افزود: خسارتی به کیش وارد شده است و کسانی که این خسارت را وارد کرده اند باید در کوتاهترین زمان این خسارت را جبران کنند.

امام جمعه کیش همچنین توانمندی در اجرای وظایف محوله، سابقه مدیریتی، توانایی ارتباط با سرمایه گذاران، سواد اقتصادی، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تعهد و تخصص را از شاخصه‌های یک مدیر موفق برشمرد و افزود: چنانچه مدیر عامل جدید دارای چنین ویژگی‌هایی باشد قطعا مردم پذیرای چنین مدیری خواهند بود و اگرغیر این باشد قطعا مردم هم دست رد به سینه این مدیر خواهند زد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده حضور مستمر مدیران در کیش را شرط اساسی قبول مسئولیت در کیش برشمرد و افزود: مدیرانی که در کیش حضور مستمر ندارند به درد مدیریت این جزیره نمی‌خورند و حضور آن‌ها تنها خسارت برای ساکنان و گردشگری این جزیره است.

وی افزود: مدیرعامل سابق کیش بودجه ۵ سال آینده این جزیره را تامین کرده است و از مدیران عامل آینده می‌خواهیم در حفظ این منابع تلاش کنند.

خطیب جمعه کیش با اشاره به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی گفت: در کیش با سرمایه گذاری‌های فراوان ۶۰ هزار نفر نخل کاشته شده و هرسال به بهانه‌های مختلف ثمرهای این درختان از بین برده می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده از مسئولان خواست با اتخاذ تدابیر لازم در حفظ ثمرهای این درختان تلاش کنند تا اقشار محروم کیش از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.
وی همچنین بر لزوم راه اندازی پردیس دانشگاه کشاورزی با تمرکز بر رشته‌های گیاهان بومی و سازگار با محیط زیست این جزیره تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در