آزمون دکتری برای جلوگیری از تجمع در چند منطقه ایلام برگزار شد


آزمون دکتری برای جلوگیری از تجمع در چند منطقه ایلام برگزار شد

ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه بیش از 2 هزار داوطلب ایلامی در آزمون دکتری شرکت کردند، گفت: این آزمون به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی و جلوگیری از تراکم داوطلبان در چند منطقه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری روز جمعه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون دکتری که با حضور معاون اقتصادی استاندار، رییس دانشگاه ایلام، فرماندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از رعایت پروتکل های بهداشتی و نظم و آرامش حاکم بر فضای آزمون، از زحمات و تلاش‌های مسوولان و دست اندرکاران در این زمینه قدردانی کرد.

وی افزود: یک هزار و ۵۵۹ داوطلب در شهرستان ایلام در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد یک هزار و ۱۰۹ داوطلب را آقایان و ۴۵۰ داوطلب را خانم ها تشکیل دادند.

نوذری بر رعایت دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در حین اجرای آزمون تاکید کرد و گفت: برای این منظور تلاش شد آزمون بر اساس دستورالعمل‌های ستاد کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گیرد که در بازدید امروز شاهد این مهم بودیم.

سرپرست استانداری ایلام در خصوص داوطلبان مبتلا به کرونا نیز گفت: امسال با برنامه‌ریزی خوب متولیان آزمون دکتری برای آن دسته از افرادی که به کرونا مبتلا شده‌ بودند و یا هم اکنون مبتلا هستند در بیمارستان مصطفی خمینی (ره) ایلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تمهیدات خاص برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...