سال 1400 فرصتی مغتنم برای انجام فعالیت‌های ریشه‌ای مهدوی است


سال 1400 فرصتی مغتنم برای انجام فعالیت‌های ریشه‌ای مهدوی است

مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: اینکه ابتدا و انتهای سال 1400 به دو نیمه شعبان مزین شده، بهانه و فرصتی مغتنم است تا نهادهای دولتی و مردمی در جهت انجام کارهای ریشه‌ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت حجت(عج) در جامعه اقدام کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت به نقل از پایگاه خبری تحلیلی جمکران، حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران، مسأله مهدویت را بسیار مهم ارزیابی و اظهار کرد: باتوجه به اینکه دشمنان ما پس از ظهور اسلام و مشاهده قدرت و استقبال توده مردم از آن شروع به تقابل های ریشه ای در این زمینه کردند ما نیز باید در مسیر تبلیغ اسلام و دفع فتنه دشمنان اقدامات ریشه ای انجام دهیم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه مهدویت مقوله ای بسیار مهم و ویژه؛ مشتمل بر معارف توحید، نبوت، امامت و... است و دشمنان نیز هجمه های اساسی علیه آن دارند باید آحاد مردم و نهادها در این حوزه دغدغه داشته و کارهای ریشه ای انجام دهند.

مرجع عالیقدر جهان تشیع با تاکید بر اینکه همه باید برای ایجاد معرفت و شناخت نسبت به امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در جامعه اقدام کنند، بیان کرد: اینکه ابتدا و انتهای سال 1400 به دو نیمه شعبان و تولد امام زمان(علیه السلام) مزین شده است بهانه و فرصت مغتنمی است تا نهادهای دولتی و مردمی در جهت انجام کارهای ریشه ای و مستمر برای ایجاد انس و معرفت به حضرت در جامعه و همچنین تبیین وظایف منتظران با همدلی و هم افزایی قدم هایی را بردارند تا به حول و قوه الهی این سال مقدمه ای برای کارهای عظیم و مستمر در جهت آمادگی برای طلوع خورشید عظمای ولایت قرار گیرد.

آیت الله العظمی نوری همدانی در پایان مسجد مقدس جمکران را جایگاه مهمی برای تبیین و رساندن پیام اسلام و مهدویت به جهان دانست و خاطرنشان کرد: مسجد جمکران پایگاه امام عصر(عج) است و باید همواره برای پاسخگویی به دنیای تشنه معارف اهل بیت آمادگی داشته باشد و نهادهایی مانند صداوسیما، ارشاد، سازمان تبلیغات اسلامی و... باید به صورت ویژه در سال آینده برای ترویج هر چه بهتر معارف مهدوی با مسئولین این مکان مقدس همکاری و هم افزایی داشته باشند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو