کانون فرهنگی «ثقلین» مسجد جامع فعال‎ترین کانون‌ شهرستان فومن


کانون فرهنگی «ثقلین» مسجد جامع فعال‎ترین کانون‌ شهرستان فومن

نیک‌انجام گفت: کانون فرهنگی «ثقلین» مسجد جامع فومن با برگزاری برنامه‌های مستمر از فعال‌ترین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فومن محسوب می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: اولین ویژگی کانون‌های مساجد مردمی بودن آنهاست که خالص، بی‌تصنع و بی‌تکلف هستند.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد به دلیل برخاستن از مردم، روحیه ای مردمی دارند افزود: حتی بحث کرونا نتوانست مانع برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد شود و این بچه‌های مسجد بودند که در این ایام خوش درخشیدند.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ایام شیوع کرونا نیز با اجرای برنامه کمک‌های مومنانه و اطلاع‌رسانی روش‌ها و شیوه‌های مبارزه با کرونا، فرهنگ‌سازی و ضدعفونی معابر نقش مهمی در راستای مبارزه با کرونا و همکاری و تعامل با دستگاه‌های فعال در این حوزه داشتند.

نیک‌انجام با اشاره به اینکه مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: شهرستان فومن دارای 33 کانون فرهنگی هنری مساجد است که از این میان کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن با برگزاری برنامه‌های مستمر از فعال‌ترین کانون‌ها محسوب می‌شود.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خواستار تربیت هنرمندانی شد که خیزشگاه آنان مسجد است و خاطرنشان کرد: هنرمندان مسجدی نیز طلایه‌داران هنر متعهد هستند و می‌توانند اتفاقات خوبی را در عرصه‌ی فرهنگ و هنر رقم بزنند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403