جوانان مسجدی در دستیابی به تمدن نوین اسلامی نقشی بی‌بدیل دارند


جوانان مسجدی در دستیابی به تمدن نوین اسلامی نقشی بی‌بدیل دارند

حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی با اشاره به برنامه‌ کانون‌های مساجد در شناسایی استعداد بچه‌های مسجد،گفت: صبح ظهور بر پایه حضور جوانان محقق می‌شود و انقلاب اسلامی ایران نیز در این چهار دهه هر جا جوانان بویژه جوانان مسجدی در صحنه بوده‌اند، خوش درخشیده است.

حجت الاسلام والمسلمین «احسان بی آزار تهرانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در کشف و شناسایی استعدادهای بچه های مسجد و جوانان، اظهار کرد: برای مقدمه دولت اسلامی، زمینه دولت جوان حزب الهی را باید ایجاد کنیم، تا گامی برای رسیدن به تمدن اسلامی برداشته شود و ظهور محقق گردد.

مدیر آستان امامزاده صالح(ع) بیان کرد: صبح ظهور بر پایه حضور جوانان محقق می شود و انقلاب اسلامی ایران نیز در این چهار دهه هر جا جوانان بویژه جوانان اهل مسجد در صحنه بوده اند، خوب درخشیده و اثرگذار بوده است.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی ادامه داد: اگر برای کشور تحول می خواهیم، همیشه بهترین ها، اولین ها و برترین ها همواره با جوانان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولین لازم است که به جوانان اعتماد کنند و با آنها همراه باشند، یعنی نظارت و حمایت از آنها داشته و به جوانان میدان دهند، در این صورت است که آنها کارهای بسیار بزرگی را انجام خواهند داد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!