مدیرکل انتقال خون: چهار پویش اهدای خون در کرمان راه اندازی شد


مدیرکل انتقال خون: چهار پویش اهدای خون در کرمان راه اندازی شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه اندازی و اجرای چهار پویش اهدای خون به منظور جلب مشارکت مردم و نجات جان بیماران در این استان خبر داد.

روح الله میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کم شدن ذخائر و فرآورده های خونی در استان ‌کرمان و ترغیب شهروندان برای اهدای خون این پویش ها انجام می شود.

وی بیان کرد: پویش حیات سبز در آستانه نوروز از امروز شانزدهم تا ۱۸ اسفند همزمان با هفته طبیعت با حضور کارکنان سازمان جنگل ها، منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان ادامه داد: همچنین برای افزایش ذخائر خونی استان پویشی تحت عنوان فرشتگان سفید پویش بین کارکنان اورژانس کرمان در روزهای ۱۹ و ۲۰ اسفند اجرا می شود.

وی اطهار داشت: پویش اهدای خون لاله های انقلاب، نیز از تاریخ ۱۲ اسفند با مشارکت کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان آغاز شده است که تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.

میرزایی تصریح کرد: به منظور جلب مشارکت خانواده و اهالی فوتبال و نجات جان بیماران، پویش اهدای خون فوتبالی ها به یاد ۲ بازیکن فقید فوتبال ایران مهرداد میناوند و علی انصاریان از هشتم شروع شده که تا ۲۵ اسفند انجام می شود.

وی تاکید کرد: از تمامی اهالی فوتبال و فوتبال دوستان می خواهیم ضمن زنده نگهداشتن یاد این ۲ بازیکن تازه درگذشته فوتبال کشور، در این امر خیرخواهانه شرکت کنند.

پنج پایگاه انتقال خون در شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان، جیرفت و بم آماده خدمت رسانی به داوطلبان اهدای خون در استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا