2 داور یزدی لیگ برتر فوتبال کشور را در کرمان قضاوت می‌کنند


2 داور یزدی لیگ برتر فوتبال کشور را در کرمان قضاوت می‌کنند

یزد- ایرنا- رییس کمیته داوران هیات فوتبال یزد گفت: محمدعلی رضایی و ابوالفضل گرجی 2 نفر از داوران این استان برای قضاوت لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در کرمان دعوت شدند.

عباس جدیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این افراد امروز ساعت ۱۵ قضاوت تیم های گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان را انجام می‌دهند.

وی به ظرفیت داوران فوتبال یزد اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد زمینه برای حضور آنها در قضاوت لیگ‌های مطرح فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور جزو اهداف هیات فوتبال استان است.

این مسوول اظهار کرد: حضور داوران زن و مرد در قضاوت لیگ‌های مختلف فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور به خصوص در لیگ برتر جزو اولویت‌های مهم هیات فوتبال است .

به گفته جدیدی، ارتقای علمی داوران با برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه های توجیهی، دانش‌افزایی و هم‌اندیشی با حضور استادان مجرب پیگیری و اقدام مناسب در این مورد انجام می‌شود.

استان یزد ۲۰۰ نفر داور فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی دارد که از این تعداد ۷۵ نفر آنها فعال و از این تعداد ۲۰ نفر بانوان هستند.

این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ،۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده ، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج