انتشار تصاویر داخلی رسمی سدان جدید کیا K8


مدت کوتاهی پس از انتشار اولین تصاویر از سدان جدید کیا K8، سازندهٔ کره‌ای حالا با انتشار دو تصویر داخلی، نمای کابین این سدان جدید را هم نشان داده است. اصلی‌ترین ویژگی داخلی این خودرو نمایشگر منحنی عظیمی است که در بالای داشبورد نصب شده است. این نمایشگر شامل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی … The post انتشار تصاویر داخلی رسمی سدان جدید...

مدت کوتاهی پس از انتشار اولین تصاویر از سدان جدید کیا K8، سازندهٔ کره‌ای حالا با انتشار دو تصویر داخلی، نمای کابین این سدان جدید را هم نشان داده است. اصلی‌ترین ویژگی داخلی این خودرو نمایشگر منحنی عظیمی است که در بالای داشبورد نصب شده است. این نمایشگر شامل سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتالی می‌شود که اندازهٔ هرکدام ۱۲ اینچ است. همچنین برای کنترل سیستم تهویه هم یک صفحهٔ لمسی در نظر گرفته شده و دکمه‌های فیزیکی کاهش یافته‌اند. در سمت چپ کابین، غربیلک فرمان سه پره‌ای با لوگوی جدید کیا در میانهٔ آن به چشم می‌خورد درحالی‌که روی کنسول مرکزی هم انتخاب‌گر دندهٔ الکترونیکی، انتخاب‌گر حالات رانندگی و دو نگه‌دارندهٔ لیوان جای گرفته‌اند.

انتشار تصاویر داخلی رسمی سدان جدید کیا K8

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه K8 نیز می‌توان به سیستم صوتی پریمیوم Meridian با ۱۴ بلندگو، نورپردازی داخلی، سطوح چوبی با الهام از قایق‌های تفریحی مدرن، تریم فلزی باکیفیت و تودوزی چرمی با الگوی لوزی شکل در صندلی‌ها و رو دری‌ها اشاره کرد. K8 به‌عنوان جایگزینی برای کادنزا در نظر گرفته شده است اما بااین‌وجود، این سدان جدید در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد زیرا سدان‌ها دیگر چندان محبوب نیستند و کیا می‌خواهد روی کراس‌اوورها تمرکز کند یعنی جایی که این روزها پول در آن است. اطلاعات و جزئیات کامل کیا K8 اواخر سال جاری اعلام خواهد شد.

انتشار تصاویر داخلی رسمی سدان جدید کیا K8

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...