امضای تفاهم نامه توانمندسازی زندانیان بین استانداری آذربایجان شرقی و سازمان زندان‌ها


امضای تفاهم نامه توانمندسازی زندانیان بین استانداری آذربایجان شرقی و سازمان زندان‌ها

استانداری آذربایجان شرقی و سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در راستای توانمندسازی و بازاجتماعی کردن زندانیان و کاهش آسیب‌های اجتماعی خانواده آنان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این تفاهم‌نامه که به امضای محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و محمدمهدی حاج‌محمدی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور رسید، بر مهارت‌آموزی، توانمندسازی و توسعه اشتغال مولد و پایدار صددرصدی محکومان در حین تحمل کیفر و پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم پس از آزادی و هم‌چنین کمک به رفاه و معیشت زندگی خانواده زندانیان نیازمند تاکید شده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، سازمان زندان‌ها با تشخیص نیازمندی‌های گروه هدف، آنان را جهت بهره‌مندی از حمایت‌های مادی و معنوی به استانداری معرفی کرده و در راستای تولید محصولات و ارائه خدمات مورد نیاز استانداری با مشارکت گروه هدف همکاری خواهد کرد.

بر این اساس استانداری نیز متعهد ‌شده تا در راستای توسعه، تجهیز و راه‌اندازی فضای کارگاهی در زندان‌ها برای تبدیل زندان به فضای کسب‌وکار مساعدت‌های لازم را انجام دهد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، همکاری در ایجاد تشکل همیاران زندان مشتمل بر خیران، کارآفرینان و معتمدان و همکاری در زمینه‌های پژوهشی و مطالعاتی و برگزاری دوره‌های آموزشی از تعهدات مشترک طرفین این تفاهم‌نامه است و اجرای آن بر عهده اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو