نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را شهرداری ارومیه برد


نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال را شهرداری ارومیه برد

تیم شهرداری ارومیه در نخستین بازی با لبنیات هراز آمل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به برتری دست یافت و یک گام برای صعود به فینال لیگ امسال نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال عصر جمعه برگزار شد و تیم شهرداری ارومیه در حضور استاندار آذربایجان‌غربی که میهمان ویژه این بازی بود، موفق شد در یک دیدار سنگین و نفس‌گیر ۳ بر ۲ لبنیات هراز آمل را شکست دهد.

نماینده ارومیه در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازات ۲۹ بر ۲۷، ۳۰ بر ۲۸ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز و دو ست سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ به حریف باخت.

شهرداری ارومیه گرچه بازی را با ترکیب محمدطاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مسعود غلامی، قاسم کارخانه، میثم صالحی، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور آغاز کرد ولی مرتضی شریفی بازیکن جدیدش را به بازی گرفت تا با درخشش این بازیکن و عملکرد میثم صالحی که ۳۳ امتیاز کسب کرد و بهترین بازیکن زمین شد برابر نماینده آمل به برتری دست یابد.

کیوان عابدزاده داور مسابقه در جریان بازی ۲ کارت زرد به شهرداری ارومیه و یک کارت زرد به هزار آمل نشان داد ضمن اینکه فرهاد قائمی بازیکن هراز در امتیاز ۹ بر ۹ ست پنجم بدلیل آسیب دیدگی زمین بازی را ترک کرد.

دیدار دوم دو تیم یکشنبه برگزار خواهدشد و تیم شهرداری ارومیه در صورت برد راهی فینال خواهدشد و در صورت برد هراز، بازی سوم یک پای فینال را مشخص خواهدکرد.

46

کد خبر 1492776

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج