خراسان رضوی به لیگ برتر بدمینتون مردان کشور راه یافت


خراسان رضوی به لیگ برتر بدمینتون مردان کشور راه یافت

مشهد- ایرنا- رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: پس از 12 سال با همدلی و همت ورزشکاران بومی تیم این استان به لیگ برتر بدمینتون مردان کشور راه یافت.

حسین رضوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: علاوه بر مساعدت حامی مالی تیم، کمکهای اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و شهرداری مشهد را نیز نباید در کسب موفقیت در رهیابی به لیگ برتر ندیده گرفت.

وی ادامه داد: همچنین در حالی که دیگر تیمهای مدعی لیگ دسته یکم همچون تبریز و البرز از بازیکنان غیربومی بهره می‌گرفتند اما تیم توس مسیر با بهره‌گیری از بازیکنان بومی خود توانست در صدر لیگ دسته یکم بدمینتون قرار گیرد.

رییس هیات بدمینتون خراسان رضوی گفت: این استان ظرف چند سال اخیر همه ساله نماینده‌ای در لیگ برتر بدمینتون بانوان داشته اما صعود نماینده خراسان رضوی به لیگ برتر بدمینتون مردان کشور پس از ۱۲ سال، رویدادی بسیار ارزشمند است.
تیم توس مسیر مشهد در مرحله برگشت فینال لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور به میزبانی البرز، پنجشنبه گذشته ابتدا مقتدرانه با نتیجه پنج بر صفر آکادمی مدال قائمشهر را شکست داد و سپس با برد چهار بر یک نماینده تبریز، جواز حضور در لیگ برتر بدمینتون کشور را به دست آورد.

دیروز ۱۵ اسفند نیز تیم توس مسیر در دیداری تشریفاتی به مصاف تیم البرز رفت و با نتیجه سه بر دو پیروز میدان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید