مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت


مهمترین رویدادهای ورزشی خراسان رضوی در هفته‌ای که گذشت

مشهد- ایرنا- برگزاری نشست روسای هیاتهای استانی دوچرخه سواری کشور، پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور و دعوت 2 شناگر و 2 فوتسالیست خراسان رضوی به اردوی تیم ملی از مهمترین رویدادهای ورزشی این استان در هفته گذشته بود.

نشست روسای هیاتهای استانی دوچرخه سواری کشور روز چهاردهم اسفند در مشهد برگزار شد. افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در این نشست گفت: هدف این گردهمایی تدوین تقویم کاری سال آینده با احترام به خردجمعی فعالان این حوزه و همچنین انتخاب مشهد به عنوان مکان برگزاری نشست هم اندیشی با نظرخواهی دست اندرکاران ورزش دوچرخه سواری است.


برگزاری دوره مربیگری درجه سه دوچرخه سواری
رییس هیات دوچرخه سواری مشهد گفت: دوره مربیگری درجه سه دوچرخه سواری یازدهم تا چهاردهم اسفند در مشهد برگزار شد.
ایرج فخارزاده با بیان این که این دوره با حضور ۳۳ شرکت کننده از خراسان رضوی، کرمان و فارس در این دوره برگزار شد افزود: افسانه سجادی مربی و داور بین المللی فدراسیون به عنوان مدرس و عارفه اویسی مربی درجه یک و نایب رییس هیات دوچرخه سواری مشهد مدیریت این دوره را بر عهده داشتند.


پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور
رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور که نهم اسفند در مشهد آغاز شده بود یازدهم اسفند با قهرمانی تیم فردوس قم در مشهد پایان یافت.
حمید طیبی افزود: در این مسابقات تیم فردوس قم با نتیجه پنج بر صفر تیم استعدادهای درخشان مشهد را شکست داد و قهرمان این مسابقات شد همچنین تیم چیپس کامل مشهد نیز با نتیجه پنج بر سه تیم آتیه سازان شازند اراک را مغلوب کرد و به مقام سوم این مسابقات دست یافت.


پیروزی تیم بسکتبال آویژه صنعت
تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد دهم اسفند ماه در آخرین بازی مرحله گروهی خود با نتیجه ۹۴ بر ۶۰ همشهری خود رعد پدافند هوایی را شکست داد.
با پایان این مرحله تیم آویژه صنعت با این پیروزی در رتبه چهارم و تیم رعد پدافند هوایی در رتبه آخر جدول هشت تیمی گروه الف قرار گرفتند.


دعوت ۲ شناگر خراسان رضوی به اردوی تیم ملی جانبازان
سرپرست هیات ورزش جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: شاهین ایزدیار دارنده ۶ مدال طلای مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در سال ۲۰۱۸ به اردوی آماده سازی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان دعوت شد.
وحید نیک‌فرجام افزود: علاوه بر ایزدیار، ابوالفضل پورظریف نیز به عنوان دیگر نماینده خراسان رضوی به مرحله نخست اردوی تیم ملی شنای جانبازان و معلولان کشور دعوت شده است.
وی ادامه داد: اردوی انتخابی تیم ملی شنا در ۲ رده جوانان و بزرگسالان از چهاردهم تا هجدهم اسفند ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران برگزار می‌شود.


دعوت ۲ فوتسالیست مشهدی به اردوی تیم ملی جوانان
رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: ۲ بازیکن این استان از سوی سرمربی تیم ملی فوتسال جوانان به اردو دعوت شدند.
حمید طیبی با بیان این که مجتبی سلمان از تیم فوتسال استعدادهای درخشان مشهد و عرفان محمدپور از تیم فوتسال چیپس کامل مشهد دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هستند افزود: علاوه بر این بازیکنان، ۱۸ بازیکن دیگر هم از سایر تیمها به اردو دعوت شده‌اند. این اردو از تاریخ ۱۹ اسفند ماه تا ۲۴ اسفند ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی