قنبرباغی اسفراین بیشترین میزان بارش خراسان شمالی را داشت


قنبرباغی اسفراین بیشترین میزان بارش خراسان شمالی را داشت

بجنورد- ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: ایستگاه « قنبرباغی» در شهرستان اسفراین با ثبت 23 میلی‌متر بارش باران، بیشترین میزان بارندگی شبانه‌روز گذشته در استان را به خود اختصاص داد.

مهری هاشمی دوین روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه بارشی که از روز جمعه استان را فرا گرفته، علاوه بر بارش باران و برف موجب کاهش دمای هوا در مناطق مختلف شده است.

وی افزود: فعالیت این سامانه همچنین با وزش باد شدید همراه بود به طوری که سرعت وزش باد شدید در ایستگاه شهر راز ۷۲ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سامانه بارشی امروز هم در استان فعال است و به تدریج از استان خارج می شود، برای فرا جوی پایدار برای استان پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای منهای ۲ درجه سانتیگراد سردترین و اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان بوده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت بیشینه دمای بجنورد ۱۵ و کمینه آن صفر درجه سانتیگراد ثبت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک