فرماندار فراهان: صیانت از آرای مردم تکلیف شرعی است


فرماندار فراهان: صیانت از آرای مردم تکلیف شرعی است

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان فراهان گفت: صیانت از آرای مردم در انتخابات پیش رو تکلیف شرعی است و برای تحقق این مهم باید از افراد امین و توانمند در تمامی مراحل انتخابات به‌کار گرفته شوند.

«حسین معمارنیا» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ایران اسلامی در آستانه برگزاری انتخاباتی مهم و سرنوشت سازی قرار دارد و همه ارکان شهرستان وظیفه دارند که سهم خود را در برگزاری باشکوه این رویداد مهم سیاسی ادا کنند.
وی افزود: آسیب‌شناسی انتخابات ادوار گذشته، نقشه راه برگزاری انتخابات پیش رو است و برای پیدا کردن راهکارها و برنامه‌ریزی مناسب برای جلوگیری از تکرار ناهماهنگی‌ها بسیار اهمیت دارد.
فرماندار شهرستان فراهان گفت: فرمانداری به‌عنوان هدایتگر و پیشقراول اقدامات موثر در شهرستان، باید مسیر را برای دیگر دستگاه‌ها مشخص و راهنمای امور باشد.

معمارنیا ادامه داد: بر اساس قانون، تمامی دستگاه‌ها در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند و بدون هیچ قید و شرطی مکلف به تامین نیرو و امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات می‌باشند.
وی تاکید کرد: به‌منظور تحقق برگزاری انتخابات قانونمند و شفاف باید از ظرفیت افراد موثر و دلسوز برای شورآفرینی و پویایی هر چه بیشتر بهره‌گیری شود تا شاهد انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری مردم در شهرستان رقم بخورد.
فرماندار شهرستان فراهان اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، فعالیت‌های ستاد انتخابات و فرمانداری بیشتر و فشرده‌تر می‌شود اما خدمت‌رسانی به مردم نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نباید در امور جاری مردم، خللی ایجاد شود.

معمارنیا تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ بستر رویدادهای مهمی همچون حق تعیین سرنوشت در انتخابات میانه دوره ای مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها است و انتظار می‌رودحماسه پرشور مردم در پای صندوق های رای محقق شود.
شهرستان فراهان به مرکزیت شهر فرمهین بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۵ کیلومتری شمال اراک (مرکز استان مرکزی ) واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس