368 پایگاه جشن نیکوکاری در زنجان دایر می‌شود


368 پایگاه جشن نیکوکاری در زنجان دایر می‌شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، جشن نیکوکاری در 368 پایگاه نمادین و مراکز نیکوکاری این استان برگزار می شود.

هدایت صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هر ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.

وی با بیان اینکه امسال نیز طبق سالهای گذشته این جشن به صورت نمادین از ۱۳ اسفند با شعار " عیدی برای همه" همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان برگزار می شود، گفت: مردم نیکوکار و ولایتمدار استان زنجان هر ساله در استانه عید نوروز حضور پر رنگی در جشن نیکوکاری دارند، امیدواریم امسال نیز شاهد رشد کمک های هم استانی های عزیز زنجانی برای حمایت از مددجویان و ایتام در آستانه عید نوروز باشیم.

صفری با اشاره به راه اندازی تلفن نیکوکاری در کمیته امداد استان زنجان گفت: برای تسهیل در جمع آوری کمک های مردمی وپیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا سامانه نیکوکاری ۳۳۱۱۶ استان زنجان در دهه مبارک فجر امسال راه اندازی شد و مردم خیر استان می توانند با شماره گیری تلفن مذکور وانتخاب گزینه ۳ در جشن نیکوکاری بصورت غیر حضوری شرکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم خیر و نیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از درگاه های غیر حضوری مانند۰۹۶۸۸۷،کد دستوری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

صفری افزود: همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ نیز به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص داده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جام ملت‌های فوتسال آسیا|ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد