مسی نه، ستاره آرژانتینی همبازی رونالدو می شود


مسی نه، ستاره آرژانتینی همبازی رونالدو می شود

سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی منچسترسیتی مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه از انتقال سرخیو آگوئرو به منچسرسیتی می گذرد و او در این مدت به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه انگلیسی تبدیل شده است. اما قرارداد سرخیو آگوئرو در پایان فصل با منچسترسیتی به اتمام می رسد و با توجه به اینکه هنوز توافقی مبنی بر تمدید قرارداد بین طرفین حاصل نشده، به نظر می رسد جدایی این مهاجم 33 ساله و آرژانتینی از جمع سیتیزن ها قطعی باشد.

مسی نه، ستاره آرژانتینی همبازی رونالدو می شود

در هفته های اخیر نام تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی سرخیو آگوئرو نام برده شده و امروز شبکه اسپورت مدیاست مدعی شد یوونتوس نیز برای خرید این گلزن باتجربه وارد عمل شده است. مدیران و کادر فنی یوونتوس معتقدند که حضور آگوئرو در کنار کریستیانو رونالدو به تقویت خط حمله آنها کمک خواهد کرد و احتمالا آنها به زودی برای مذاکرات رسمی با این بازیکن کار خود را آغاز خواهند کرد.

این در حالیست که بارسلونا و پاری سن ژرمن نیز علاقمند به خرید سرخیو آگوئرو هستند. لیونل مسی، کاپیتان بارسا رابطه بسیار خوبی با این بازیکن دارد و ممکن است مدیران جدید باشگاه برای راضی کردن او به تمدید قرارداد به صورت جدی برای خرید سرخیو آگوئرو اقدام کنند. البته یوونتوس از عماکرد آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی خود نیز رضایت داشته و می خواهد برای یک فصل دیگر و به صورت قرضی برای حفظ او با اتلتیکومادرید توافق بکند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی