بیوگرافی آسیه اسدزاده

بیوگرافی آسیه اسدزاده بازیگری که ادعای نامزدی با علی انصاریان را دارد!

نام آسیه
نام خانوادگی اسدزاده
تاریخ تولد دهه60
محل تولد تهران
وضعیت تاهل مجرد
تحصیلات کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی
شغل بازیگر
سالهای فعالیت 1395 تا اکنون

آسیه اسدزاه کیست؟

آسیه اسدزاده بازیگر دهه 60 در خانواده ای هنرمند، در تهران به دنیا آمد وی خواهر شهرام اسدزاده کارگردان معروف است.

تحصیلات و دانش هنری آسیه اسدزاده

وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر و معمار تهران است. همچنین وی بازیگری را در کلاس های سیروس الوند گذرانده است.

شروع فعالیت هنری

خانم اسدزاده بعد از گذراندن دوره های بازیگری تحت نظارت برادرش و بعد از چند سال حضور در تئاتر با ایفای نقش در فیلم طاقباز در سال 1395 به کارگردانی برادرش رسما وارد این عرصه شد.

ادعای آسیه اسدزاده نامزدی با علی انصاریان

پس از درگذشت علی انصاریان بازیکن فوتبال و بازیگر معروف بر اثر بیماری کرونا خانم اسدزاده با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت:

عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه…

به مو میرسه ولی…، ولی این بار پاره شد

عشق ابدی من، تمام منی، تا ابد تا همیشه…
تا امروز منم مثل تو جسمم رو زمین بود و روحم تو آسمون. احساس می‌کنم روحم دو نیم شد و نیمی از روحمو با خودت بردی برای همیشه. روز‌های تاریک و مثل روز‌های روشن باز هم با هم تجربه کردیم. پنج سال کنار هم عشق کردیم و تا آخرین لحظه عمرم تو قلب من زندگی خواهی کرد. آخرین بوسه، آخرین نگاه، آخرین کلام، آخرین صدا، آخرین خنده، آخرین پیام، آخرین دیدار، آخرین انتظار و آخرین خداحافظی زمینی تو، در ذهن و جسم و روح و روانم خواهد ماند. عشقم تمام آرزو‌ها و رویا‌هایی که تو این پنج سال با هم ساختیم در زمان و مکان دیگری محقق خواهد شد، فقط باید کمی صبر کنی تا منم آسمانی بشم. زندگی که علی توش نفس نکشه رو نمی‌خوام. از ته قلبم از خدا می‌خوام منو به تنها آرزوم برسونه تا دوباره کنارت باشم. به قول خودت (یکی یه دونم) ممنونم که لحظه‌های سخت کنارم بودی و منو تنها نذاشتی.
خدایا تا ابد علی رو با تمام قدرت بغلش کن.

پس از انتشار این پست خانواده مرحوم علی انصاریان به سرعت نسبت به این ادعای آسیه اسدزاده واکنش نشان دادند.

مجید قریشی نوشت:

حداقل مراعات حال خانواده را نمی کنید مراعات حال ننه علی را بکنید. اینکارا چیه آخه تو چه نامزدی بودی که ما حتی اسمتم نشنیدیم! طرف هرچی مینویسه رو که نباید بزارین تو سایت و پیج هاتون!طرف روزای آخر که از بودن ، نبودن علی میخواست فالور جمع کنه الان تو نبودش میخوای مارو آزار بدی؟ حداقل تا 40 علی اینقد خانواده رو آزار ندید. حرفم با اون دسته خانومایی هست که معلوم نیس کجا بودن الان پیداشون شده. خانم محترم نکن این کارو…. انسانم آرزوست.

مجید قریشی مدعی است که آسیه اسدزاده حتی از ترسم جاب پیام های او را نیز نمی دهد.

جواد کاظمی نیز در استوری خود نوشت:

الان حتی نمیشه راحت بمیری یه مشت انگل مجازی پیدا میشن که یا زنت بودن یا نامزدت بودن یا قرار بوده باهات ازدواج کنن. بابا خجالت بکشین !دنبال چی می گردین ! من به عنوان دوست علی تمام این چرندیات و توهمات یک مشت انگل رو تکذیب می کنم.

گفتنی است که هنوز خانم آسیه اسدزاده نسبت به این حرف های خانواده مرحوم علی انصاریان واکنشی نشان نداده اند. همچنین پیج اینستاگرام او نیز به این دلیل از دسترس خارج شده است.

فیلم ها
تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
زمستان رقصش گرفت 1399
تصویر ندارد
گواهی امضا 1398
تصویر ندارد
طاقباز 1395