ادن هازارد به دنبال بازگشت؛/ فوق ستاره ای که هرگز به درد رئال مادرید نخورد!


ادن هازارد به دنبال بازگشت؛/ فوق ستاره ای که هرگز به درد رئال مادرید نخورد!

ادن هازارد هنوز چیز خاصی از خود از زمان انتقال به رئال مادرید نشان نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تصور می کردند بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید، ادن هازارد می تواند جای خالی او را در ترکیب پر کرده و به ستاره اول کهکشانی ها تبدیل شود. اما این اتفاق هنوز رخ نداده و ادن هازارد بسیاری از بازی های رئال مادرید را به علت مصدومیت و موارد دیگر از دست داده است. دیروز سالگرد اولین جراحی ادن هازارد در دالاس بود.

ستاره بلژیکی پس از شکستگی در ناحیه استخوان ران خود تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن ادن هازارد در اولین فصل حضورش در رئال مادرید 16 بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داد. در کل اولین سال برای هازارد خوب پیش نرفت، اما خود او تصور می کرد روزهای متفاوتی در انتظارش است. هازارد سال گذشته گفت: "اولین فصل من در رئال بد پیش رفت، اما لازم نیست فکر کنید همه چیز تمام شده است. این فصل به دنبال تطبیق یافتن با شرایط جدید بودم و باید در فصل دومم قضاوت می شوم. این به من بستگی دارد که سال آینده در فرم خوبی باشم."

ادن هازارد به دنبال بازگشت؛/ فوق ستاره ای که هرگز به درد رئال مادرید نخورد!

اما فصل دوم نیز به علت مصدومیت های متوالی و البته ابتلای ستاره بلژیکی به ویروس کرونا در ماه نوامبر خیلی متفاوت با فصل اول نبوده است. ادن هازارد تا همینجای فصل نیز 20 مسابقه رئال مادرید را از دست داده و در مجموع در طول این یک سال و نیم، هرگز شاهد تاثیرگذاری یکی از گران قیمت ترین خریدهای رئال مادرید در این باشگاه نبوده ایم.

حالا نیز ادن هازارد از تاریخ 30 ژانویه و بعد شکست 2-1 مقابل رئال مادرید لوانته مصدوم شده و در ترکیب این تیم حضور ندارد. کادر پزشکی رئال مادرید تلاش می کند تا هازارد را در اسرع وقت به زمین بازگردد.

اما این بار تلاش پزشکان با تمرکز بر بهبود شرایط روانی هازارد انجام می شود، زیرا آنها دلیل مصدومیت های اخیر او را یک مشکل آشکار کمبود اعتماد به نفس می دانند. پس تا زمانی که هازارد 100 درصد احساس آمادگی نکند، در ترکیب قرار نخواهد گرفت. بازگشت هازارد ممکن است برابر الچه و در تاریخ 13 مارچ رقم بخورد، اما عجله ای از این حیث وجود ندارد.

ادن هازارد به دنبال بازگشت؛/ فوق ستاره ای که هرگز به درد رئال مادرید نخورد!

از حالا تا پایان فصل هر اتفاقی رخ دهد، رئال مادرید هنوز به هازارد اعتقاد دارد. گرچه برخی از هواداران صبر خود را در مورد این بازیکن را از دست داده اند، اما باشگاه مشکلاتی را که هازارد از زمان انتقالش به مادرید با آنها روبرو بوده را در نظر گرفته و می خواهد حداقل یک فصل دیگر به او زمان بدهد تا ارزش واقعی خود را ثابت کند.

هدف مدیران رئال مادرید بازگشت ادن هازارد به روزهای اوج در کنار خرید یک بازیکن بزرگ مانند کیلیان امباپه یا ارلینگ هالند است تا این باشگاه اینگونه دوباره به قدرت اول فوتبال اروپا تبدیل شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان