اسکار: اگر بتوانم فوتبالم را در چلسی تمام کنم، رویایی خواهد بود


اسکار: اگر بتوانم فوتبالم را در چلسی تمام کنم، رویایی خواهد بود

ستاره 29 ساله سابق چلسی می گوید چلسی تاثیر زیادی روی رشد و رسیدن او به رویاهایش داشته...

اسکار، هافبک برزیلی اسبق چلسی، بار دیگر از تمایلش برای بازگشت به استمفورد بریج خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، اسکار در سال 2012 به چلسی ملحق شد و تا سال 2017 که در این تیم توپ می زد، موفق به کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ اروپا شد. او در 203 بازی برای چلسی، 38 گل به ثمر رساند و در نهایت پس از 5 سال حضور در استمفورد بریج، باشگاه لندنی را در ازای 60 میلیون پوند به مقصد شانگهای چین ترک کرد. اسکار 29 ساله اما، بار دیگر در گفت و گویی عنوان کرد دوست دارد دوباره برای چلسی بازی کند. او اظهار داشت:

من به این فکر می کنم که در چلسی از فوتبال خداحافظی کنم چرا که پیش از این، در آنجا دوران خوبی داشتم. چلسی در رشد من و رسیدن به جایی که رویایش را داشتم، مانند بازی در لیگ قهرمانان اروپا، کمک بسیار زیادی کرد. چلسی به من کمک کرد که بتوانم به تیم ملی برزیل نیز راه پیدا کنم و در جام جهانی حضور داشته باشم و البته فرصت قهرمانی در لیگ برتر را نیز به من داد. من دوستان زیادی در آنجا دارم و یک رویا خواهد بود اگر شانس این را داشته باشم که فوتبالم را در آنجا تمام کنم. چلسی دوست ندارد بازیکنانی که سن بالایی را دارند به خدمت بگیرند و این طبیعی است چرا که آن ها جزو تیم های برتر اروپا هستند اما من قول می دهم که در صورت بازگشت به آنجا، روی فرم باشم.

همچنین بخوانید:

اسکار: مشکل صلاح در چلسی خجالتی بودن و عدم اعتماد به نفس لازم بود اسکار: دوست دارم پیش از بازنشستگی از فوتبال، بار دیگر برای چلسی بازی کنم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان