مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال بانوان کشور در اراک آغاز شد


مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال بانوان کشور در اراک آغاز شد

اراک - ایرنا - مسابقات لیگ دسته 2 بسکتبال بانوان کشور ( مرحله پلی آف) روز شنبه به میزبانی استان مرکزی در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی (ره) اراک آغاز شد.

در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز در اراک جریان دارد، هشت تیم بسکتبال بانوان از استان های اصفهان (تیم‌های ذوب آهن و خمینی شهر)، پاسارگاد تهران، نیشابور، مس رفسنجان، اکسیژن اراک و فولاد یزد با هم رقابت می‌کنند.

در هر تیم ۱۵ تا ۲۰ ورزشکار حضور دارند که برای گذر از مرحله پلی آف و رسیدن به مرحله نهاییبه مصاف هم می‌روند.

این مسابقات از سوی ۹ داور کشوری قضاوت می‌شود و در پایان، چهار تیم برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند که ۲۳ اسفندماه در تهران برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌و گو با ایرنا اظهار داشت: تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری مطلوب این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اندشیده شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

«مهین علی بخشی» افزود: استان مرکزی برای حضور در این استان مسابقات ۲ تیم را پیش بینی کرده بود اما تیم آینده‌سازان با وجود انجام بازی خوب در اصفهان تن به شکست داد و نتوانست مجوز حضور در این رقابت ها را به‌دست آورد.

وی بیان کرد: تیم اکسیژن اراک از وضعیت خوبی برخوردار است و امیدمی‌رود که به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

تا قبل از ویروس کرونا، ۳۲ هزار بانونی ورزشکار در استان مرکزی به‌صورت سازمان یافته ورزش می کردند اما با شیوع این بیماری این رقم با کاهش بیش از ۵۰ درصدی به ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر