حضور پرشور در انتخابات محاسبات دشمنان را برهم می‌ریزد


حضور پرشور در انتخابات محاسبات دشمنان را برهم می‌ریزد

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقر و کلیایی، انتخابات را مظهر تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت خود، کشور و نظام دانست و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات محاسبات دشمنان و بدخواهان نظام را برهم می‌زند.

«غلامرضا مرتضوی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ملت ایران همواره در طول ۴۲ عمر با برکت جمهوری اسلامی در صحنه بوده و حماسه های فراوانی را در مقاطع مختلف پس از انقلاب رقم زده اند که نمونه بارز آن حضور پرشور و مشارکت گسترده در انتخابات های متعدد بوده است.

او با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال جدایی بین ملت و نظام بوده و هستند، گفت: آنها در راستای تحقق این اهداف خود تلاش می کنند مانع حضور مردم در انتخابات شوند و برای رسیدن به هدف شوم نیز از همه ابزارها استفاده می کنند.

وی به هجمه سنگین رسانه‌های دشمن در راستای تحقق اهداف و سیاست های استکباری اشاره کرد و اظهار داشت: این رسانه ها با سیاه نمایی به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هستند.

فرماندار سنقر و کلیایی در ادامه سخنانش با بیان اینکه مدیریت اجرایی این شهرستان همانند دوره های قبل آماده برگزاری انتخاباتی پرشور است، گفت: تمام بسترهای برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی در این شهرستان فراهم است.

مرتضوی با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲ شهر سنقر و سطر برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه هر ۲ شهر جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند در شورای اسلامی این شهرها هر کدام پنج نفر عضو هستند.

وی پیش بینی کرد در شهر سنقر ۴۰ نفر و در شهر سطر نیز ۱۵ نفر برای انتخابات شورای اسلامی کاندیدا شوند.

او همچنین با اشاره به اینکه شهرستان سنقر و کلیایی ۲۱۱ روستای دارای سکنه دارد، گفت: از این تعداد ۱۹۳ روستا واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی روستا هستند.

وی اظهار داشت: روستای « فارسینج» این شهرستان که بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد، در شورای اسلامی روستا پنج نفر عضو دارد و مابقی روستاها سه نفر عضو دارند.

او تصریح کرد که برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت گسترده مردم اقداماتی را در سطح شهرستان شروع کرده ایم و امیدواریم شاهد رقم خوردن حماسه دیگری از مردم شهرستان باشیم.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.
انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی