مسابقه کتاب «کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» به کار خود پایان داد


مسابقه کتاب «کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» به کار خود پایان داد

مسابقه کتاب «کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» با معرفی برگزیدگانش به کار خود پایان داد.

مسابقه کتاب «کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، امین زینلی، دبیر پویش «پویا» با اشاره به اینکه دهم اسفندماه آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی با محوریت کتاب «کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» از انتشارات به‌نشر بود گفت: در روزهای یازدهم و دوازدهم اسفندماه تمامی کدها بررسی شد و قرعه‌کشی صورت پذیرفت. پس از گذراندن مراحل راستی‌آزمایی برندگان و تطبیق کدها، ۲۸ نفر به عنوان برگزیده این دوره پویش معرفی شدند.

از بین این تعداد، ۲۴ نفر برنده جایزه سه میلیون ریالی شدند که عبارت‌اند از: علی‌اکبر کیانی‌شاهسوندی، سیدعلیرضا طباطبایی‌یزدی، امیرکیان سیروانی، مصطفی خواسته، نرگس ایمانیان، حدیثه فلاح، علی صفری، حدیثه عمادی، محمدبرهان صفری، صبا اکبری‌خضری، محمدامین تقی‌زاده‌شاه‌آبادی، پارمیدا حسینی، فاطمه کریکم‌کشته، سیدرضا پورهاشمی، محمدرضا زبردستی، زینب نصراللهی، محمدپارسا نژادعبدالله، نگار قربانی‌راد، محمدمهدی مقدسی، بهار قربانی دانا، محمدابراهیم عمادی، حلما عامری، محمدجواد خاکپور و مهدیه علیزاده.

شنیتا احمدی و محمدمسعود آقاباقری دو برنده جایزه پنج میلیون ریالی شدند و در نهایت ریحانه ‌سادات موسوی‌درچه و ریحانه یوسفیان جایزه ده میلیون ریالی را به خود اختصاص دادند.

دبیر این پویش اظهار کرد: این مسابقه با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبه‌رو شد که حدود ۶۷۵۱ نفر در این مسابقه شرکت کرده و پاسخ سؤالات را برای ما ارسال کردند که از این تعداد ۴۵۳۳ نفر به تمامی سؤالات پاسخ درست داده و مجوز شرکت در قرعه‌کشی را کسب کردند و طبق اظهارات ناشر، دوازده ‌هزار نسخه از کتاب «کوفته‌پزی و هفت داستان دیگر» فروخته شد.

زینلی در پایان گفت: هدایای برندگان هم طی امروز و فردا به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. همچنین در یک آیتم که از عکس‌های برگزیدگان تهیه شده، در شبکه پویا، برگزیدگان معرفی خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج