دمای هوای همدان از فردا گرم‌تر می‌شود


دمای هوای همدان از فردا گرم‌تر می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در این هفته شرایط جوی استان پایدار است و دمای هوا از فردا گرم‌تر می‌شود.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اغلب ساعات این هفته، آسمان استان آفتابی است و شرایط معمولی داریم، تصریح کرد: از روز چهارشنبه یک سامانه بارشی در استان فعال می‌شود و بارش‌هایی به صورت پراکنده اغب نقاط استان را دربرمی‌گیرد.

وی در رابطه با بارش‌های هفته گذشته، توضیح داد: در پایان هفته گذشته بارش‌هایی در استان داشتیم که بیشترین میزان بارش به میزان ۷ میلی متر در گل‌تپه گزارش شده و میزان بارش‌ها در ایستگاه فرودگاه همدان ۲ میلی متر و در ایستگاه دانشگاه بوعلی ۶ میلی متر بوده ‌است.

زاهدی با بیان اینکه در این هفته شرایط آب و هوایی معمولی در استان داریم، خاطرنشان کرد: در روزهای آینده سرعت وزش باد در استان معمولی است و دمای هوا نیز از فردا به تدریج گرم‌تر خواهد شد.

وی در رابطه با تغییرات دما در همدان، مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در همدان از منفی ۶ تا ۱۱ درجه سلسیوس در نوسان بوده است که همدان با منفی ۶ درجه سردترین شهرستان استان بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان مطرح کرد: نهاوند، ملایر، فامنین و قهاوند نیز با ثبت دمای ۱۳ درجه سلسیوس طی ۲۴ ساعت گذشته به عنوان گرم‌ترین نقاط استان به ثبت رسیده اند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل