34 روستای طارم قزوین به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند


34 روستای طارم قزوین به اینترنت پرسرعت متصل می‌شوند

قزوین – ایرنا – مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: با ارتقای فناوری ایستگاه‌های همراه اول در منطقه طارم، 34 روستای این منطقه به اینترنت با پهنای باند نسل سوم و چهارم دسترسی خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، محمدرضا نصرآبادی روز شنبه در دیدار با حسنی بخشدار طارم، افزود: با اجرای ۲۰ کیلومتر باقیمانده، اجرای طرح فیبر نوری در این منطقه پهناور به پایان می‌رسد که در نوع خود بسیار مهم و زیرساختی برای منطقه است.

نصرآبادی با اشاره به اهمیت دسترسی مردم به سرویس‌های مخابراتی، گفت : ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی باعث مهاجرت معکوس به روستاها می‌شود بنابراین تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های مورد نیاز مردم را به ویژه در روستاه‌ها با سرعت بیشتری ایجاد نماییم.

وی با اشاره به اقدامات توسعه‌ای صورت گرفته در یکسال گذشته در دوران کرونا، گفت: واگذاری ۱۴ هزار شماره تلفن و بیش از ۳۰ هزار "ای دی اس ال" از جمله این اقدامات بوده که نیازمند نگاه و برنامه پنجساله است.

نصرآبادی گفت: خوشبختانه در ۱۱ ماه گذشته به این هدف رسیده ایم و از بین اپراتورهای ارتباطی تنها مخابرات بوده که توسعه در روستاها را با نگاه عدالت محور ادامه داده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین ضمن تشکر از همکاری‌های بخشداری طارم در اجرای پروژه‌ها گفت: به رغم افزایش نیافتن تعرفه‌ها طی ۱۷ سال گذشته، مخابرات قزوین، فعالیت‌های توسعه ای و زیرساختی را با نگاه عدالت محور و توسعه یکنواخت ادامه داده است.

حسنی بخشدار طارم نیز ضمن تقدیر از اقدامات مخابرات در این منطقه، گفت: بخش طارم، بخشی بزرگ و پهناور و دارای فاصله های روستایی زیاد است و با توجه به شرایط فعلی نیاز مردم به بستر اینترنت بیش از پیش احساس می شود بنابراین درخواست ما با توجه به نیازهای مردم، نگاه ویژه و متفاوت به بخش طارم و برطرف کردن نیازهای آنها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟