سرپرست تیم فوتبال نوجوان دارابگرد: شرایط برای صعود نوجوانان فراهم شود


سرپرست تیم فوتبال نوجوان دارابگرد: شرایط برای صعود نوجوانان فراهم شود

شیراز- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال دارابگرد گفت:نوجوانان تیم فوتبال برای اولین بار در تاریخ فوتبال داراب توانستند شایستگی هایشان را در دور رفت لیگ برتر کشور به نمایش بگذارند و حالا نوبت مسوولان استان فارس و شهرستان است که از آنها حمایت کنند.

مجتبی صالحی شنبه در مصاحبه با ایرنا افزود: نوجوانان داراب در گروه پنجم با تیم هایی چون مس کرمان؛ فولاد یزد؛ گل گهر سیرجان؛ البدر بندر کنگ و حافظ شیراز هم گروه بودند و توانستند با کسب ۷ امتیاز از ۵ بازی در رده چهارم جدول قرار گیرد.

وی گفت: در اولین دیدار دور برگشت نیز با ارائه یک بازی منسجم و تیمی در یزد بازی را ۲ بر ۲ کردند که با این نتیجه داراب به رده سوم جدول با هشت امتیاز صعود کرد.

صالحی به حضور تیم های قدر و با پشتوانه مالی قوی در این گروه اشاره کرده و افزود: تیم هایی چون فولاد یزد؛ مس کرمان؛ گل گهر سیرجان سالیان سال در رقابت های برتر کشور حضور داشتند و تیم های پایه ای آنها با سرمایه گذاری های بسیار بالا هدایت شده اند ولی تیم دارابگرد بدون هیچ اسپانسر و حامی مالی در دور رفت توانست پا به پای این تیم های بزرگ در جدول حرکت کرد و در اولین بازی دور رفت با کسب هشت امتیاز در رده سوم گروه بعد از گل گهر سیرجان و فولاد یزد قرار گیرد.

مدیر تیم دارابگرد به استعدادی های ناب ورزشی در داراب اشاره کرده و گفت: این شهرستان یکی از قطب های ورزش فارس و کشور است ولی متاسفانه در حوزه ورزش قهرمانی شرایط برای رشد و شکوفایی تیم ها و ورزشکاران در استان و کشور فراهم نشده است که این امر سبب کناره گیری بسیاری از نخبگان ورزشی در داراب شده است.

صالحی افزود: بازیکنان تیم دارابگرد همه بومی داراب و اکثرا از بچه های روستا هستند و این افتخاری برای این تیم است که از نقاط دور افتاده و محروم این نوجوانان را شناسایی و بر روی آنها سرمایه گذاری کرده است.

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان " کهن دارابگرد قهرمان" ضمن دعوت از شرکتها و کارخانه های بزرگ ایران برای حمایت از این تیم با استعداد در زمینه اسپانسری و حمایت مالی افزود: مدیران این مجموعه ها باید بدانند که حمایت از ورزش و سرمایه گذاری روی جوانان و نوجوانان این سرزمین می تواند امنیت و آرامش را در کشور به وجود آورد و بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی را برطرف کند زیرا اگر در جهت هدایت این قشر از جامعه قدمی برداشته نشود؛ در آینده ای نزدیک باید برای مقابله با بیکاری و فسادهای اجتماعی آنها هزینه های سنگین تری انجام شود.

در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور ؛ تیم گل گهر سیرجان و فولاد یزد اول و دوم؛ دارابگرد در جایگاه سوم و مس کرمان؛ البدر بندر کنگ و حافظ شیراز در رده های بعدی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...