مدیرکل ورزش: همدلی نسخه شفابخش اعتلای کشتی همدان است


مدیرکل ورزش: همدلی نسخه شفابخش اعتلای کشتی همدان است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ایجاد فضای همدلی و اتحاد و پرهیز از حواشی، نسخه شفابخش در راستای اعتلای کشتی همدان است.

حمید سیفی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا پیرامون نشست‌های اخیر در حل و فصل حواشی کشتی همدان گفت: در حالیکه بهترین قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و استعدادها را در کشتی استان داریم، اما واقعت امر این است که از دوران اوج دهه ۸۰ به دور هستیم و باید این عقب افتادگی جبران شود.

وی بیان کرد: اختلاف‌ها و چند دستگی در کشتی طی سال‌های اخیر باعث افول این ورزش در استان شد و همدان نتوانست کارنامه درخشانی را در میادین مهم ملی و بین المللی به ثبت برساند.

سیفی اظهار داشت: با این حال کشتی همدان همواره سرشار از استعداد ناب است ضمن اینکه قهرمانان ارزنده المپیک، جهانی و آسیایی را در خود دارد که هر یک با کوله باری از تجربه می‌توانند به این ورزش کمک کنند.

مدیرکل ورزش همدان با تاکید بر حمایت همه جانبه از مربیان سازنده کشتی گیران مستعد گفت: بها دادن به مربیان سازنده یک اصل موفق در ورزش است چرا که می‌توانند با انگیزه و اشتیاق بهتر کشتی را به سرمنزل موفقیت برسانند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی رمز موفقیت است و در ورزش کشتی می‌توان حتی سلایق متفاوت را کنار هم قرار داد و با برگزاری اتاق‌های فکر و دعوت از صاحب نظران خبره، خیلی مسایل را موشکافانه مورد بررسی قرار داد و به جمع‌بندی لازم در راستای رشد و پیشرفت کشتی رسید.

سیفی با قدردانی از زحمات حمیدرضا یاری رییس هیات کشتی همدان گفت: ورزش کشتی همدان در میادین بین المللی صاحب تاریخ درخشان است و امروزه باید با فضای همدلی و کمک بزرگان به هیات کشتی، شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که در آینده‌ای نزدیک بازهم شاهد این چنین درخشش‌ها باشیم.

وی کشتی را جزو ورزش‌های اصیل در همدان دانست و گفت: با عزم همه دلسوزان واقعی کشتی و وحدت و همکاری قهرمانان، مربیان، پیشکسوتان و سایر اجزای کشتی می‌توان بازهم در میادین مهم ملی و بین المللی صاحب سکوهای قهرمانی شد.

هم اکنون پنج هزار کشتی گیر و مربی کشتی در سطح استان همدان فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!