استان همدان برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 آماده است


استان همدان برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 آماده است

همدان_ ایرنا _ رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان از آمادگی استان همدان برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 خبر داد و گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی، تجمع و دورهمی انتخاباتی با جمعیت زیاد ممنوع است.

به گزارش ایرنا؛ «اسدالله ربانی مهر» روز شنبه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به آمادگی استان همدان در برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ در سال ۱۴۰۰ گفت: ستاد انتخابات استان بر اساس بخشنامه وزارت در زمان قانونی و با ابلاغ حکم کمیته ها توسط استاندار تشکیل شد و با برنامه ریزی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر پرهیز از تجمع و کمپین های شلوغ و لزوم استفاده از تبلیغات رسانه ها و فضای مجازی در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: اطلاع رسانی بیشتر به صورت مجازی و استفاده از ظرفیت رسانه های رسمی چون خبرگزاری ها، صدا و سیما و نشریات انجام شود.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان از رسانه ها خواست با ستاد انتخابات در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

ربانی مهر ادامه داد: رسانه های استان همدان در بحث کنترل کرونا همکاری بسیار خوبی داشتند و انتظار داریم در بحث مشارکت حداکثری در انتخابات و تبیین اهمیت جایگاه انتخابات ۱۴۰۰ با ستاد انتخابات استان همکاری کنند.

استان همدان برای برگزاری سه انتخابات سال 1400 آماده است

در پایان این مراسم با صدور احکامی «محسن فتاحی، محمدرضا خوش گفتار، میثاق گودرزی و شعبانی راد» نیز به عنوان اعضای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای داشتن عمر سالم و طولانی از میوه‌ها و سبزیجات غافل نشوید