جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کردستان برگزار می‌شود


جشنواره پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی کردستان برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی‌های روابط عمومی استان کردستان از برگزاری نخستین جشنواره پایگاه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادهای استان خبرداد و گفت: مهلت شرکت در این جشنواره تا 18 اسفند سال جاری است.

شهریار یاسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به همت شورای هماهنگی روابط عمومی و با همکاری تعدادی از ادارات و سازمان‌های استان در سال جاری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از همه روابط عمومی‌های سطح استان دعوت می‌شود در این رویداد فرهنگی از طریق شبکه دولت با ارسال اطلاعات شامل آدرس سایت، نام دستگاه، نام مدیر دستگاه، نام مدیر روابط عمومی و شماره همراه و تلفن ثابت به دبیرخانه مستقر در معاونت روابط عمومی استانداری کردستان اقدام کنند.

دبیرشورای هماهنگی‌های روابط عمومی استان کردستان مهلت شرکت در این جشنواره را ۱۶ اسفند سال جاری اعلام کرد و گفت: تاکنون از ۹۰ دستگاه اجرایی و ادارات و سازمان‌های استان ۳۰ روابط عمومی این دستگاه‌ها در جشنواره شرکت کردند.

یاسینی با اعلام اینکه تا ۱۸ اسفند مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، افزود: اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان حق شرکت در این جشنواره را ندارند ولی در آیین پایانی این رویداد از زحمات و تلاش‌های آنها تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تولید خبر، انتشار گزارش‌های تصویری، کیفیت اخبار منتشر شده و به روز بودن سایت از جمله فاکتورهای در نظر گرفته شده برای سنجش سایت‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی شرکت کننده در این جشنواره است، یادآور شد: اختتامیه این جشنواره و معرفی پایگاه‌های اطلاع رسانی برتر روز یکشنبه ۲۴ اسفند برگزار می‌شود.

دبیرشورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خبری اعم از نوشتاری و تصویری و به روز بودن پایگاه‌های اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره در استان است.

کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۹ روستای دارای سکنه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل