2 خبر ورزشی از فوتبال و بسکتبال هرمزگان


2 خبر ورزشی از فوتبال و بسکتبال هرمزگان

بندرعباس- ایرنا- پایان کلاس ارتقای داوری فوتبال 2 به سه و مرحله پلی آف اول لیگ برتر بستکبال باشگاه های کشور از خبرهای ورزشی استان هرمزگان در روز شنبه است.

به گزارش ایرنا، یک دوره کلاس داوری فوتبال ۲ به سه با حضور ۱۶ داور در سالن آموزش هیات فوتبال هرمزگان که به مدت سه روز ادامه داشت، پایان یافت.
عبدالمجید معماری که از مدرسان بومی و دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان است که تدریس این دوره را به مدت ۲۴ ساعت و مدرس آمادگی جسمانی این کلاس نیز «علیرضا صفا» برعهده داشت.
از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور علیرضا کهوری به عنوان نماینده این کمیته در روز پایانی در کلاس حضور داشتند.
در پایان دوره، از داوران حاضر آزمون کتبی و تست آمادگی جسمانی انجام شد و افرادی که نمره قبولی کسب کنند مدرک داوری درجه ۲ دریافت می‌کنند.
در مراسم پایانی کلاس ارتقای داوری که با حضور قاسم رنجبریان رییس هیات فوتبال هرمزگان برگزار شد و به شرکت کنندگان گواهی شرکت درکلاس اهدا شد.
کلاس داوری فوتبال درجه سه به ۲ از سوی هیات فوتبال استان هرمزگان توسط کمیته داوران هیات فوتبال و همکاری فدراسیون برگزار شد.

بسکتبال شهرداری بندرعباس با اکسون تهران دیدار می‌کند
نحوه برگزاری مرحله پلی آف اول لیگ برتر باشگاه های کشور سال ۱۳۹۹- ۱۴۰۰مشخص شد
مرحله اول پلی آف اول لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور سال( ۱۳۹۹- ۱۴۰۰) در ۲ گروه برگزار شد و شهرداری بندرعباس با اکسون تهران دیدار می‌کند.
در گروه الف تیم‌های شهرداری گرگان، پالایش نفت آبادان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا، صنعت مس رفسنجان، شورا و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال خوزستان و رعد پدافند هوایی مشهد و در گروه ب تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل)، شهرداری بندرعباس، نیروی زمینی و آینده سازان حضور دارند.
در بازی‌های مرحله اول پلی آف امروز شنبه تیم شهرداری گرگان با آینده سازان تهران و ساعت ۱۸ مهرام تهران با رعد پدافند هوایی مشهد بازی می‌کنند.
در ادامه دیدارهای اول پلی آف، پالایش نفت آبادان با نیروی زمینی و شیمیدر قم با خانه بسکتبال خوزستان به مصاف هم می‌روند.
بازی پلی آف دوم یکشنبه هفدهم اسفندماه برگزار می‌شود که در آن آینده سازان تهران با شهرداری گرگان و رعد پدافند هوایی با مشهد مهرام تهران بازی می‌کنند.
روز دوشنبه هجدهم اسفندماه نیروی زمینی با پالایش نفت آبادان و خانه بسکتبال خوزستان با شیمیدر قم بازی می‌کنند.‌
در بازهای اول پلی آف گروه ب سه شنبه نوزدهم اسفندماه اکسون تهران با شهرداری بندرعباس و ذوب آهن اصفهان با شورا و شهرداری قزوین بازی می‌کند.
چهارشنبه بیستم اسفندماه آویژه صنعت پارسا مشهد با جوانان ۲۰۲۰ (کوچین) و صنعت مس کرمان با صنعت مس رفسنجان بازی می کنند.
در بازی دوم پلی آف گروه ب شنبه بیست وسوم اسفندماه شهرداری بندرعباس با اکسون تهران دیدار خواهد کرد و شورا و شهرداری قزوین با ذوب آهن اصفهان دیدار می‌کند.
در روز یکشنبه بیست و چهارم‌ جوانان ۲۰۲۰ (کوچین) با آویژه صنعت پارسا مشهد و صنعت مس رفسنجان با صنعت مس کرمان بازی می‌کنند.
بازی سوم پلی آف در صورت نیاز دوشنبه بیست و پنجم اسفندماه برگزار خواهد شد.
بازی‌های مرحله پلی آف به صورت سه از ۲ برگزارخواهد شد و هر تیمی از ۲ بازی امتیاز کامل بگیرد به دور بعدی صعود خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان