اطلاعات مکانی و توصیفی بنادر هرمزگان در سامانه یکپارچه قرار گرفت


اطلاعات مکانی و توصیفی بنادر هرمزگان در سامانه یکپارچه قرار گرفت

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل بنادر و دریا نوردی هرمزگان از نقشه‌برداری، به روزرسانی و تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی بنادر این استان در سامانه یکپارچه اطلاعات مکانی سواحل، بنادر و دریانوردی(PMO-GIS) خبرداد.

علی‌رضا محمدی کرجی ران روز شنبه در خصوص محدوده وسعت کار این طرح به رسانه‌ها اظهارداشت: این طرح در اراضی مجتمع بندری شهید رجایی و بنادر شهید باهنر، لنگه، شهید حقانی، جاسک، تیاب، سیریک، شیو و هرمز به وسعت ۲هزار و ۱۹۲ هکتار قابل انجام است.

وی هدف از ایجاد اطلاعات بنادرشهید رجایی، شهید باهنر، لنگه، شهید حقانی، جاسک، تیاب، سیریک، شیو و هرمز در سامانه اطلاعات مکانی یکپارچه سواحل، بنادر و دریانوردی(PMOGIS) را نقشه‌برداری، تدقیق، به روز رسانی، ثبت،آماده سازی و تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی عوارض شبکه‌ها و تاسیسات زیرزمینی عنوان کرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی،بررسی دقیق نقشه‌های موجود، شناخت دقیق اطلاعات توصیفی(غیر مکانی)، عوراض نقشه‌برداری شده درGIS، تکمیل اطلاعات توصیفی محوطه ها، ابنیه، سازه های دریایی، شبکه های تاسیسات مکانیکی والکتریکی، تجهیزات و لایه‌های دریایی، تکمیل اطلاعات مربوط به قراردادهای واگذاری محوطه‌ها، اماکن، ساختمان ها و تاسیسات به شرکت‌های بهره‌بردار در سامانه PMOGIS و ثبت اسناد فنی مرتبط و تصاویر مربوطه در خصوص تمامی زیر سیستم‌ها را تنها بخشی از شرح وظایف این طرح عنوان کرد.

محمدی کرجی ران در پایان در خصوص نتایج حاصله از اجرای این طرح نیز به تکمیل آرشیو تمامی عوارض و بناهای روبنایی و زیربنایی بندر، استفاده از اطلاعات یاد شده در سطح ستادی و بندری و عدم خسارت به تاسیسات در حفاری‌ها اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات