2 نقطه حادثه‌خیز شهرستان خانمیرزا اصلاح شد


2 نقطه حادثه‌خیز شهرستان خانمیرزا اصلاح شد

شهرکرد-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره تلاش‌های دولت برای توسعه زیرساخت‌ها گفت: تاکنون 2 نقطه حادثه‌خیز در شهرستان خانمیرزا اصلاح شده است.

عزیزالله روشن روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: سه نقطه حادثه‌خیز شامل سه‌راهی بردبر، سه‌راهی ارمند و صالحات در شهرستان خانمیرزا وجود داشت که سه‌راهی بردبر با احداث زیرگذر و سه‌راهی ارمند با احداث میدان اصلاح شد.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۰ مورد تصادف منجر به فوت، ۲۳ تصادف جرحی و ۷۷ تصادف خسارتی در محدوده شهرستان خانمیرزا رخ داد، که در این تصادف‌ها ۲۸ نفر مجروح و ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

فرماندار خانمیرزا نیز با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر پرتردد خوزستان گفت: ضرورت دارد تا حذف نقاط حادثه‌خیز این شهرستان تسریع شود.

یوسف مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: هم‌اکنون جاده ارمند به شهرستان کیار و محور ارتباطی آلونی به ده‌صحرا به جوانمردی در شهرستان خانمیرزا وضعیت قابل قبولی ندارد که نیازمند اصلاح و ساماندهی فوری است.

وی یادآور شد: از میان این جاده‌ها و نقاط حادثه‌خیز در شهرستان خانمیرزا، تسطیح، تعریض، اصلاح و ساماندهی جاده آلونی به ده‌صحرا به جوانمردی اولویت و ضرورت ویژه‌تری دارد و هزینه مورد نیاز برای تسریع در روند اجرایی این طرح پس از برآورد، از محل اعتبارات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای سه هزار و ۷۴۲ کیلومتر راه است که از این میزان بیش از ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

شهرستان خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا