نایب رییس فدراسیون: حضور بانوان در رشته کاراته توسعه می یابد


نایب رییس فدراسیون: حضور بانوان در رشته کاراته توسعه می یابد

یزد- ایرنا - نایب رییس فدراسیون کاراته در امور بانوان گفت: ظرفیت‌های خوبی در این رشته در این گروه از جمعیت استان ها وجود دارد که باید با همکاری هیات‌های ورزشی و حامیان مالی این مورد توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، اشرف امینی روزشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته یزد با قدردانی از اقدام‌های این هیات فزود: گسترش این رشته در میان جوانان به خصوص دختران از جمله اهداف و رویکردهای مهم فدراسیون است .

وی با بیان اینکه با همکاری و پیگیری هیات‌ استان ها ، همدلی و دلسوزی باشگاه‌های ورزشی و علاقه‌مندان گام‌های موثری در کشور برداشته شد، ادامه داد: برای ارتقای این رشته جذاب و گسترش ظرفیت های زیادی وجود دارد و باید به آموزش و جذب ورزشکاران تلاش کرد.

مجمع انتخاباتی هیات کاراته استان یزد به ریاست مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان و اعضا در سالن این اداره‌کل تشکیل شد و از میان علی‌اکبر دشتی و علی کریمی، پس از رای‌گیری کریمی با کسب ۱۷ رای از ۱۸ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر به عنوان سکاندار کاراته استان انتخاب شد.

در حال حاضر پنج هزار و ۵۰۰ نفر از کاراته کاهای دختر و پسر در شهرستان‌های اردکان، یزد، ابرکوه ، اشکذر، بافق ،بهاباد، خاتم ، تفت، میبد و مهریز جذب و سازماندهی شدند.

استان یزد ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار سازماندهی شده بیمه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی