98 درصد روستاهای شهرستان گرمسار از گاز طبیعی بهره‌مندند


98 درصد روستاهای شهرستان گرمسار از گاز طبیعی بهره‌مندند

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: گازرسانی به پنج روستای گرمسار بهره‌برداری شد و با اجرای این طرح‌ها 98 درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیی برخوردارند.

به گزارش ایرنا، علیرضا اعوانی روز شنبه در آیین بهره برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای ناروهه، بنه کوه، کهک، سنرد و ساروزن از توابع شهرستان گرمسار افزود: گازرسانی به روستاها و مناطق محروم استان سمنان یکی از اولویت های شرکت گاز است و امیدواریم بهره برداری از این پروژه ها علاوه بر ارتقای سطح رفاه ساکنین منجر به ایجاد رونق بخش تولید و کشاورزی این منطقه شود.

اعوانی توسعه عادلانه گازرسانی در شهرها و روستاهای استان پهناور سمنان را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: با بهره برداری از پروژه گازرسانی به این ۵ روستا پوشش گاز در بخش روستایی شهرستان گرمساربه ۹۸درصد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد برخورداری تمامی روستائیان استان سمنان از این نعمت خدادادی باشیم.

وی بابیان اینکه این طرح‌ها رونق و توسعه اقتصادی منطقه را به دنبال دارد، افزود: برای اجرای این ۴ پروژه حدود ۲۹ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه گاز احداث‌شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان مزیتهای رقابتی گاز در مقایسه با سایر سوختهای فسیلی و نقش آن در افزایش بهره وری را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: با توجه به زیرساختهای فراهم شده پایداری جریان گاز در سراسر استان از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: شرکت گاز استان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و اشتغال، از پذیرش متقاضیان بخش تولید و صنعت و جایگزینی سوخت واحدهای کشاورزی و صنعتی فعال استقبال می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان، آموزش اصول و روشهای استفاده ایمن و بهینه از گاز طبیعی را از مهمترین مسئولیت های اجتماعی این شرکت دانست و بر رعایت نکات ایمنی به منظور استفاده صحیح ار این نعمت الهی تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی