صرف 11 هزار میلیارد ریال برای تامین آب استان اردبیل


صرف 11 هزار میلیارد ریال برای تامین آب استان اردبیل

 مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: امسال 11 هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های تامین آب استان از محل اعتبارات توازن منطقه‌ای، فاینانس بانک‌های داخلی، منابع ملی و منابع اعتباری سفر ریاست‌جمهوری هزینه شده است.


عباس جنگی مرنی 16 اسفند در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به آغاز رایزنی برای جذب چهار هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبیاری پایاب سدهای استان اردبیل اظهارکرد: برای نخستین بار در کشور از محل فاینانس بانک‌های داخلی ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح آبیاری پایاب سد گیوی جذب شده است.

مدیرعامل آب منطقه ای استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۱ هزار میلیارد ریال صرف طرح‌های تامین آب استان اردبیل شده است، ادامه داد: با این اعتبار بخش بزرگی از طرح‌های نیمه‌تمام آب استان تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه طرح شبکه آبیاری و زهکشی سد سبلان و طرح آبرسانی مشگین‌شهر از جمله طرح‌های تامین اعتبار شده است، اضافه کرد: تامین منابع مالی شبکه آبیاری و زهکشی سد سبلان از طریق ۶۰۰ میلیارد ریال فاینانس داخلی و با عاملیت بانک توسعه تعاون پیگیری و به نتیجه رسیده و درحال دریافت می‌باشد.

جنگی مرنیهمچنین از تامین یک هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح آبیاری پایاب سد خداآفرین در منطقه مغان خبر داد و گفت: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع بانکی نیز برای احداث تصفیه‌خانه آب شهر انگوت جذب شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تلاش نیروهای امنیتی برای اطفا حریق ناشی از حمله هوایی آمریکا به پایگاه حشد الشعبی