تا کنون 15 مبتلا به کرونای انگلیسی در البرز شناسایی شده است


تا کنون 15 مبتلا به کرونای انگلیسی در البرز شناسایی شده است

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شیب ابتلا به کرونا در استان همچنان ثابت است.

مهرداد بابایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هنوز شیب ابتلا به کرونا در البرز ثابت بوده و صعودی نیست، اظهار کرد: خوشبختانه به واسطه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران، تعداد بیستری‌ها و بهبودیافتگان کرونا در البرز شیب ثابتی دارد وبر خلاف برخی استان‌ها صعودی نشده است.
وی با بیان اینکه البرز در بحث شناسایی موارد مبتلا به کرونای انگلیسی موفق عمل کرده، گفت: تا کنون ۱۵ مبتلا به ویروس جهش یافته انگلیسی در استان شناسایی شده است.
این مسئول تاکید کرد: اینکه تعداد موارد مبتلا به کرونای انگلیسی در البرز بیش از برخی از استان‌ها است دلیل بر این نیست که این استان کانون این نوع از ویروس است بلکه ممکن است دیگر استان‌ها مثل البرز نتوانسته باشند در بیماریابی موفق عمل کنند و یا آمار به روزی ارائه نداده باشند.
بابایی اضافه کرد: تمام وابستگان افراد مبتلا به کرونای انگلیسی تحت نظر و قرنطینه هستند و تست کرونا از آنها گرفته شده است.
سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: برای اینکه وارد موج چهارم کرونا نشویم از مردم انتظار داریم در روزهای پایانی سال به بهانه خرید به مکانهای عمومی و پاساژ و ... نروند و پروتکل‌های بهداشتی را با حساسیت بیشتری از گذشته رعایت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها