دامن زدن به کاهش مشارکت مردم در انتخابات؛ خط قرمز مسئولان در مازندران


دامن زدن به کاهش مشارکت مردم در انتخابات؛ خط قرمز مسئولان در مازندران

استاندار مازندران در جلسه ستاد انتخابات این استان، گفت: همه باید برای انتخاباتی پرشور تلاش کنند، انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای ملت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان است. ‎

احمد حسین زادگان در جلسه ستاد انتخابات مازندران، با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری انتخاباتی قانون مند، سالم، امن و بی طرفانه با مشارکت حداکثری، اظهار کرد: مردم با مشکلات زیادی مواجه هستند اما راه حل رفع مشکلات بی تفاوتی نسبت به انتخابات نیست، باید تلاش کرد تا انتخابات پرشوری داشته باشیم.

استاندار مازندران با اشاره به این که هیچ کس حق ندارد مردم را نسبت به آینده کشور دلسرد کند، ادامه داد: خط قرمز ما در استان دامن زدن به کاهش مشارکت مردم است.

حسین زادگان تاکید کرد: فضای عمومی انتخابات با استفاده از ظرفیت رسانه های فضای مجازی، رسانه های شنیداری، مطبوعات، خبرگزاری ها و صداوسیما می بایست فراهم شود.

استاندار بر مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یک فرصت برای انتخاب فرد شایسته یاد کرد و گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی، فریاد رسای ملت در برابر توطئه ها و نیرنگ های دشمنان است.

مقام عالی دولت در مازندران تاکید کرد: برخورد قانونی با صفحات مجازی که هنجارشکنی می کنند و در راستای کاهش مشارکت قدم برمی دارند می بایست در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا