مشکلات تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت به وزیر ورزش منعکس می شود 


مشکلات تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت به وزیر ورزش منعکس می شود 

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل، مشکلات و کمبودهای تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت به مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان منعکس می شود. 

به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز شنبه در آیین تجلیل از بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت که در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: پیگیری ها و رایزنی های لازم در دیدار با وزیر ورزش و جوانان برای کمک و حمایت همه جانبه از این تیم انجام خواهد شد.

وی افزود: بازیکنان تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت با کسب موفقیت ها و پیروزی های ارزنده در رقابت های کشوری کار مهمی کردند که مایه غرور و افتخار برای مردم کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این موفقیت ها و پیروزی های چشمگیر با وجود کمبود امکانات، زیرساخت ها و منابع مالی کسب شده است.

کلانتری عنوان کرد: برخی از حریفان تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در رقابت های کشوری به دلیل داشتن حامی مالی از انواع امکانات و زیرساخت ها برخوردار بوده اند.

وی ابراز داشت: بازیکنان با همت، با اراده و با انگیزه تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت می توانند الگو و سرمشق برای نسل جوان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است که در سال های نه چندان دور تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در رقابت ها و میادین بین المللی به مصاف حریفان خود برود.

کلانتری اظهار داشت: مسؤولان اجرایی و متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در کنار بازیکنان تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت بوده و حمایت های مورد نیاز را از آنان انجام می دهند.

وی افزود: آمادگی لازم بین مسؤولان اجرایی و متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد به منظور انجام هر نوع اقدام و فعالیت برای کمک به تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت وجود دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وسیله نقلیه برای اعزام تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت به رقابت های کشوری تأمین و سالن تمرین این تیم نیز به کفپوش استاندارد مجهز می شود.

کلانتری عنوان کرد: علاوه بر آن نیز امکانات، زیرساخت ها و اعتبارات مورد نیاز تا حد امکان برای تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت تأمین خواهد شد.

وی ابراز داشت: کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای ورزشی چشمگیر در رشته های مختلف است که باید بیش از پیش ساماندهی شوند.

کلانتری با اشاره به اینکه حفظ قهرمانی در ورزش از کسب آن مهمتر و دشوارتر است، گفت: باید شخصیت قهرمانی تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت نیز حفظ شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی هندبال فرازبام خاییز دهدشت نیز گفت: کار استعدادیابی برای شناسایی بازیکنان مستعد و تشکیل تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت با کمک مربیان مجرب غیربومی از ۶ سال قبل آغاز شد.

مجید پارسایی اظهار داشت: سرمربی تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان سرگئی نیکولنگو از روسیه بوده و سرمربیگری این تیم در رده سنی بزرگسالان نیز بر عهده اینجانب است.

وی افزود: تمرین بازیکنان تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در یک سال اخیر و با وجود شیوع بیماری کرونا همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی انجام شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی هندبال فرازبام خاییز دهدشت بیان کرد: متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه تاکنون کمک ها و حمایت هایی از تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت داشته اند.

پارسایی عنوان کرد: تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت وسیله نقلیه برای اعزام به رقابت های کشوری ندارد و سالن تمرین آن نیز بدون کفپوش استاندارد است که موجب آسیب دیدگی بازیکنان می شود.

وی ابراز داشت: سومین سال پیاپی است که تیم هندبال رده سنی بزرگسالان فرازبام خاییز دهدشت در رقابت های لیگ برتر باشگاه های مردان کشور حضور می یابد که سال نخست عنوان سوم را کسب کرد و سال های دوم و سوم نیز به مقام پنجم دست یافت.

برخی از مهمترین موفقیت های تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در رده های سنی مختلف شامل نایب قهرمانی جوانان و نونهالان کشور در سال ۱۳۹۶، مقام سوم المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال ۱۳۹۷، قهرمانی نونهالان کشور و عنوان نخست المپیاد استعدادهای برتر کشور در سال ۱۳۹۸ و قهرمانی جوانان کشور در سال ۱۳۹۹ است.

بازیکنان و کادر فنی تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا